دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 73675
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

بهره‌گیری از امکانات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای ارائه خدمات به مردم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بهره‌گیری از امکانات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای ارائه خدمات به مردم را مورد تاکید قرار داد.
بهره‌گیری از امکانات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای ارائه خدمات به مردم
بهره‌گیری از امکانات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای ارائه خدمات به مردم
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی امروز با اشاره به امکانات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم که در راستای خدمت‌رسانی به مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان در سطح شهر امکاناتی را در اختیار دارد که از آنها در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی برای خدمت‌رسانی به مردم خصوصا جوانان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مالکیت ۴ سوله بحران در شهر در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی است، گفت: این سوله‌ها با حفظ شرایط استفاده در زمان بحران، به بخش خصوصی واگذار شده تا در این قالب خدمات فرهنگی و ورزشی به جوانان ارائه شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم همچنین به فعالیت باشگاه ایثار زیرمجموعه این سازمان اشاره کرد و افزود: در باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار، کلاس‌های کاراته، تکواندو، ژیمناستیک و… برگزار می‌شود که این کلاس‌ها مورد استفاده اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

وی زمین اسکیت بوستان علوی را از دیگر امکانات در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری عنوان کرد و گفت: همچنین ۴ زمین چمن مصنوعی در اختیار سازمان است که به بهره‌بردار بخش خصوصی واگذار شده و به نوعی برای استفاده در اختیار مردم قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm-nq.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما