سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 73736
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فلافل فروش مسلمان در تنسی آمریکا به کارکنان دولتی غذای رایگان می‌دهد 

قم نيوز : یک رستوران غذای حلال متعلق به یک پناهنده مسلمان سوری تبار در ایالت تنسی آمریکا، به کارکنانی که در تعطیلی دولت فدرال حقوق نمی گیرند، غذای رایگان می‌دهد.
فلافل فروش مسلمان در تنسی آمریکا به کارکنان دولتی غذای رایگان می‌دهد 
فلافل فروش مسلمان در تنسی آمریکا به کارکنان دولتی غذای رایگان می‌دهد 
به گزارش قم نیوز یک رستوران غذای حلال در ایالت تنسی آمریکا، از زمان تعطیلی دولت فدرال تاکنون، به کارکنان غذای رایگان داده است.

مسلمان سوریه ای تبار صاحب رستوران فلافل «یاسین» گفت: برای من مهم است که غذای رایگان برایشان فراهم کنم، زیرا آن ها خواهران و برادران من هستند و در حال کار هستند و حقوقی نمی گیرند.

وی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: به عنوان کسی که در این کشور زندگی می کنم بر این باور هستم که هر کارگری که با سخت کوشی تلاش می کند، باید به اهدافش در زندگی برسد.

این پناهنده مسلمان 7 سال پیش از سوریه به آمریکا سفر کرده و با تلاش فراوان موفق شده است یکی از معروف ترین رستوران های فلافلی در تنسی را راه اندازی کند. وی خبر کمپین ارائه غذای رایگان را در صفحه فیس بوک منتشر کرده و نوشت: ما با خرسندی به آنان خدمت می کنیم، زیرا آن ها در این روزها در خدمت ما بوده اند و ما نمی گذاریم که تنها بمانند.

رستوران مذکور برنده  یک جایزه بهترین غذاخوری بوده، زیرا از تمامی مردم از پیشینه های مختلف مذهبی، دینی و رنگ و نژاد استقبال می کند.

در تابلوی درب ورودی این رستوران نوشته شده است: همه اندازه ها، رنگ ها، سنین، جنسیت، فرهنگ ها، مذاهب، باورها و مردم در خانه فلافل یاسین امنیت دارند.

گفته می شود دولت فدرال آمریکا از پیش از تحویل سال نو میلادی در حالت تعطیلی قرار داشته و بسیاری از کارکنان دولتی بدون حقوق مشغول به کار بوده اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfvede.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما