چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 73779
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی: طرح مسائل حاشیه‌ای برای انحراف از ناکارآمدی اقتصادی است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با انتقاد شدید از بعضی از سخنانی که ارزش‌های اسلامی مثل حجاب را زیر سوال میبرد گفت: اگر طرح این مسائل برای ایجاد حاشیه‌ای امن که مردم را از ناکارآمدی اقتصادی منحرف کنید اشتباه می‌کنید.
طرح مسائل حاشیه‌ای برای انحراف از ناکارآمدی اقتصادی است
طرح مسائل حاشیه‌ای برای انحراف از ناکارآمدی اقتصادی است
به گزارش قم نیوز این مرجع تقلید امروز در دیدار در دیدار دکتر حاج بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بوجه سال ۱۳۹۷ باید مردم محور و عدالت محور باشد و به اقشار کم درآمد جامعه و کارمندان و کارگران بویژه بازنشسته‌های کشوری و لشگری توجه کند بتواند به جامعه اعتماد و آرامش دهد و به اقشار ضعیف توجه داشته‌باشد.

وی در ادامه گفت: مجلس نقش مهمی در قانون گذاری و نظارت بر قانون دارد و باید در این زمینه نقش آفرینی بیشتر داشته باشد. امروز ما نیاز به مدیریت جهادی داریم باید همه به این مردم خدمت کنند مردمی که همیشه از این نظام حمایت کردند و حالا هم از نظام و انقلاب و رهبری حمایت می‌کنند و مشکلات و تحریم هارا تحمل می‌کنند؛ حقیقتا حق این مردم نیست که این گونه در سختی معیشت باشند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ما خودمان با وحدت و انسجام و مدیریت صحیح می‌توانیم مشکلات راحل کنیم فرمودند: مردم همه سختی ها را تحمل می‌کنند اما تبعیض را تحمل نمی‌کنند باید تبعیض از جامعه ریشه کن شود.

آیت الله نوری همدانی ضمن انتقاد شدید از بعضی از سخنانی که ارزش‌های اسلامی مثل حجاب را زیر سوال میبرد یادآور شد: اگر طرح این مسائل برای ایجاد حاشیه‌ای امن که مردم را از ناکارآمدی اقتصادی منحرف کنید اشتباه می‌کنید. بجای طرح اینگونه مسائل به مردم خدمت کنید معیشت مردم، اشتغال و ازدواج جوانان را حل کنید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccomqm.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما