چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 73855
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد

فعالیت 16 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در محورهای موصلاتی قم

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این جمعیت در ایام نوروز در 16 پایگاه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان فعالیت دارد.
وقتی کسی به کم‌کاری بانک‌های قم در پرداخت تسهیلات رونق تولید رسیدگی نمی‌کند
وقتی کسی به کم‌کاری بانک‌های قم در پرداخت تسهیلات رونق تولید رسیدگی نمی‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد فعالیت 16 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در محورهای موصلاتی قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این جمعیت در ایام نوروز در 16 پایگاه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان فعالیت دارد.
فعالیت 16 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در محورهای موصلاتی قم

به گزارش قم نیوز محمد گلفشان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژگی خدمت در هلال احمر اظهار کرد: خدمت جوانان در این سازمان به صورت داوطلبانه است و طرح نوروزی آن با مشارکت داوطلبان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر 16 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان قم در محورهای مواصلاتی، جوانان عضو این جمعیت در 26 پایگاه در داخل شهر قم و نقاط ورودی این شهر کار اطلاع رسانی به مردم را انجام می‌دهند، همچنین پایگاه جمعیت هلال احمر در محور قم گرمسار دائمی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: امسال سعی کردیم که پایگاه‌های هلال احمر را جابه جا کنیم تا در نزدیکی محل‌های حادثه خیز باشند و نیروهای این جمعیت بتوانند هر چه سریع تر به امدادرسانی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر دو اکیپ خواهر و برادر در حرم حضرت معصومه(س) دارد و نیروهای این جمعیت در ایام نوروز  به زائرین این بارگاه مقدس خدمت رسانی می‌کنند، در مسجد مقدس جمکران هم نیروهای هلال احمر حضور دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6nq.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما