چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 7399

رادیو معارف از ازدواج های اینترنتی خواهد گفت

قم نيوز : قم نیوز: آثار و پیامد‌های ازدواج‌های اینترنتی در برنامه "پیوند" رادیو معارف بررسی می‌شود.
رادیو معارف از ازدواج های اینترنتی خواهد گفت
به گزارش قم نیوز، ورود اینترنت به جوامع در حال توسعه‌ای همچون ایران در کنار تمام محاسن و نوآوری‌هایی که به دنبال داشته دارای جوانب منفی و آثار سوء بر فرهنگ کشورمان بوده است.

شاید بتوان تغییرات در شیوه ازدواج جوانان را یکی از تبعات ورود این فناوری در ایران دانست که به "ازدواج‌های اینترنتی" مرسوم شده‌اند، اما مسئله مهم در این میان این است که آیا می‌توان اشتراک سلیقه افراد در "چت‌روم" را نخستین گام برای ازدواج دانست؟

هر چند ضرورت ازدواج به هنگام از جمله موضوعاتی است که تاکیدات قرآنی متعددی درباره آن وجود دارد اما در کنار این موضوع، احکام اسلامی‌ همواره بر این ضرورت تاکید دارند که تشکیل خانواده باید با درایت و آگاهی صورت گیرد، چرا که بی‌توجهی به این امر از قوام این نهاد که اساس جامعه را تشکیل می‌دهد کاسته و زمینه‌ساز بروز مشکلات متعددی می‌شود.

در برنامه "پیوند" این هفته و هفته آینده با استفاده از نظرات کارشناسی حجت‌الاسلام عباس لاجوردی، مشاور خانواده، به آثار و پیامد‌های ازدواج‌های اینترنتی پرداخته خواهد شد.

برنامه "پیوند" کاری از گروه فرهنگ و ادب به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، صدابرداری محسن مهابادی و گویندگی محبوبه شیرعلی امروز ۱۹ و ۱۵ دقیقه از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.heafuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما