چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 74020
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مشاور رئیس جمهور موریتانی در امور زنان:

تعداد مراکز اسلامی ویژه زنان در موریتانی ۷۰ درصد افزایش می‌یابد

قم نيوز : خانم مت بنت محمدو، در حاشیه کنفرانس ملی «نقش زنان مسلمان در تکامل خانواده» گفت: تا پایان شش ماهه اول سال جاری میلادی، شاهد افزایش چشمگیر تعداد مراکز اسلامی ویژه بانوان در سراسر موریتانی خواهیم بود.
تعداد مراکز اسلامی ویژه زنان در موریتانی ۷۰ درصد افزایش می‌یابد
تعداد مراکز اسلامی ویژه زنان در موریتانی ۷۰ درصد افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز خانم مت بنت محمدو، مشاور رئیس جمهور موریتانی در امور زنان و رئیس انجمن زنان مسلمان این کشور در حاشیه کنفرانس ملی «نقش زنان مسلمان در تکامل خانواده» در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های مطرح نوآکشوت، گفت: در پی رایزنی های انجام شده با شخص رئیس جمهور و کابینه دولت و همچنین اختصاص بودجه مناسب در جهت افزایش زیر ساخت های فرهنگی برای بانوان، مقرر شد تا پایان نیمه اول سال 2019 تعداد مراکز و مجموعه های فرهنگی ویژه بانوان تا 70 درصد افزایش پیدا کند.

وی همچنین افزود: در حاضر بیش از 280 مرکز فرهنگی اسلامی ویژه بانوان در سراسر موریتانی وجود دارد که با تحقق تصمیم گیری اخیر دولت تا پایان نیم سال اول سال جاری تعداد این مراکز به بیش از 590 مرکز خواهد رسید.

وی در پایان ضمن اشاره به آمار در حال افزایش تعداد تجاوزات و تعرضات به زنان در موریتانی، گفت: هدف اصلی دولت از اجرای طرح افزایش و تقویت زیر ساخت های فرهنگی اسلامی در حوزه زنان این بوده که از این طریق بتوان سطح آگاهی زنان نسبت به خطرات و مسائل موجود در اجتماع به ویژه معضلات فضای مجازی را افزایش دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxxqm.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما