دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 74179
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال استان قم خبر داد:

دختران هندبالیست قم در لیگ برتر کشور خوش درخشیدند

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: دختران هندبالیست قم در ترکیب تیم‌های مختلف در لیگ برتر کشور خوش درخشیدند.
دختران هندبالیست قم در لیگ برتر کشور خوش درخشیدند
دختران هندبالیست قم در لیگ برتر کشور خوش درخشیدند
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: گرچه امسال نیز فرصت حضور تیم هندبال هدف پویان جوان قم در لیگ برتر هندبال بانوان کشور به دلیل مشکلات مالی فراهم نشد اما ۳ بازیکن از استان قم در لیگ برتر کشور حضور داشتند و امیدواریم این روند در آینده افزایش یابد.

وی افزود: فاطمه خلیلی و نوریه عباسی بازیکنان هندبال استان قم امسال در تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر حضور داشتند که عنوان قهرمانی لیگ برتر را همراه با تیمشان کسب کردند و مرضیه افشاری دیگر بازیکن قمی در تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کرد و همراه با این تیم در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفتند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: از این جمع ۳ نفره، فاطمه خلیلی سنگربان تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بود و مرضیه افشاری نیز یکی از ملی پوشان در این مسابقات به شمار می‌رفت ضمن این که الناز قاسمی بازیکن ارزنده هندبال بانوان قم به دلیل آسیب دیدگی این فصل به میدان نرفت و در نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا را نیز از دست داد.

محمدخانی بیان داشت: در حوزه هندبال پسران، تیم هندبال نونهالان قم در مسابقات منطقه ۲ کشور به میزبانی قم به مقام اول دست یافت و به مرحله نهایی این پیکارها صعود کرد و تیم رده سنی جوانان قم نیز به زودی مسابقات خود را آغاز می‌کند.

وی عنوان کرد: در رده‌های سنی پایه در دو بخش پسران و دختران برنامه‌های جدی در حال اجرا است و ۲ دختر هندبالیست نوجوان قم نیز در لیست اردوی تیم ملی نوجوانان قرار گرفته‌اند و در بخش پسران نیز با تشکیل اردوها، امیدوار به حضور نمایندگان قم در فهرست نفرات دعوت شده هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwznq.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما