دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 74186
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نماینده کنگره آمریکا: ایالات متحده، اسرائیل را تحریم کند

قم نيوز : نماینده کنگره آمریکا گفت: دولت ایالات متحده باید اسرائیل را تحریم کند وحکومت عبری را به سمت انزوای سیاسی بکشاند. اینکه برخی می گویند در اسرائیل دموکراسی داریم، حرف خنده داری است.
ایالات متحده، اسرائیل را تحریم کند
ایالات متحده، اسرائیل را تحریم کند
به گزارش قم نیوز الهان عمر، زن محجبه راه یافته به کنگره آمریکا و دارای ملیت سومالیایی – آمریکایی، در مصاحبه با خبرگزاری «یاهو نیوز» ضمن حمایت از کمپین بین المللی (تحریم و مجازات اسرائیل) موسوم به BDS گفت:‌از دولت ایالات متحده میخواهم تا اسرائیل را تحریم کند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا در پی درگیری ها بین اسرائیل و فلسطین همواره مواضعی موافق با اسرائیل اتخاذ کرده است.

الهان عمر با اشاره به وضعیت حقوق بشر در سرزمین های اشغالی گفت: خنده ام میگیرد وقتی می شنوم اسرائیل را کشور دموکراسی خطاب می کنند.

وی گفت: ‌چیزی که مرا آزار می دهد این است که ایالات متحده سیاستی را برگزیده که همیشه در مداخله بین  دو کشور یا ملت درگیر، از مواضع کشوری حمایت و پشتیبانی می کند که برای امریکا سودمند و مفید است. واشنگتن باید کشوری را که قوانین تبعیض آمیز علیه غیر یهودیان و اقلیت های مذهبی تصویب می کند، تحریم کند. خنده دار است که اسرائیل قوانینی علیه غیر یهودیان تصویب می کند و یهودیان را بر پیروان سایر ادیان ترجیح می دهد و از سوی دیگر خود را کشور دموکراسی می خواند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvyde.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما