سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 74233
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت هندبال استان قم خبر داد

رقابت هندباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران

قم نيوز : رئيس هیأت هندبال استان قم گفت: هندباليست‌هاي مستعد و آينده‌دار قم بعد از موفقيت در مرحله مقدماتي هندبال نونهالان ايران براي كسب مقام قهرماني رقابت مي‌كنند.
رقابت هندباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران
رقابت هندباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار کرد: تیم هندبال نونهالان قم در مرحله مقدماتی مسابقات هندبال پسران کشور میزبان حریفان خود بود و با شایستگی مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد تا در این مرحله برای کسب مقام قهرمانی با حریفان خود دیدار کند.

وی با بیان اینکه بازی‌های مرحله نهایی مسابقات هندبال نونهالان پسر کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود، اضافه کرد: دیدارهای مرحله نهایی هندبال نونهالان پسر منطقه شمال کشور با حضور تیم‌های هیأت هندبال قم، سبزوار، تربت‌جام، کرمانشاه، قروه درجزین، تهران و دو تیم از منطقه سه برگزار شود.

رئیس هیأت هندبال استان قم بیان کرد: این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال از 20 تا 25 بهمن ماه به میزبانی هیأت کرمانشاه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در منطقه جنوب کشور شامل فولاد سپاهان، خمینی‌شهر، هیأت اراک، زارچ، فردوس، قصرنشاط بهبهان، شهرکرد، لارستان و کنگان نیز از 22 تا 27 بهمن ماه در شهرستان فردوس خراسان جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی با بیان اینکه پسران مستعد هندبال قم این‌روزها زیر نظر کادر فنی پیگیر روند آماده‌سازی خود برای دیدارهای مرحله نهایی هستند، عنوان کرد: اعزام تیم هندبال پسران قم روز بیستم بهمن ماه انجام می‌شود و این تیم با تعداد 16 بازیکن در کنار سه نفر کادر فنی با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

محمدخانی با بیان اینکه تنها بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 در ترکیب تیم‌ها عضویت دارند، در پایان اظهار کرد: تیم هندبال پسران نونهال قم با عملکردی بسیار خوب و فراتر از انتظار در مسابقات منطقه دو کشور و در حضور تیم‌های تهران، کاسپین نور و راد چالوس رتبه نخست را کسب کرد و تیم‌های تهران و کاسپین دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipray.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما