چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 74299
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 2 پيروزي مقتدرانه رقم خورد

تداوم صدرنشيني مرداس قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران

قم نيوز : تيم كاراته بانوان مرداس قم با تداوم روند پيروزي‌هاي خود صدرنشين مسابقات فصل 1397 سوپر ليگ كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور باقي ماند.
تداوم صدرنشيني مرداس قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران
تداوم صدرنشيني مرداس قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال کاراته‌کاهای قم در هر دو بخش مردان و بانوان در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند اما عملکرد تیم زنان مرداس قم به مراتب بهتر از تیم مردان بوده و زنان مرداس قم با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی جای دارند.

تیم بانوان کاراته مرداس قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور است و در هفته سوم مسابقات این فصل که در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید، دو حریف خود را با قدرت از پیش‌رو برداشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

در هفته‌ای که رقابت‌های گروه نخست با صدرنشینی تیم شهرداری جوانه صفادشت و گروه دوم با تداوم موفقیت‌های مرداس قم همراه بود، قم مسابقه به انجام رسید و تیم شهرداری جوانه صفادشت با 18 امتیاز همچنان بخت اول صعود از گروه نخست به شمار می‌رود و تیم‌های صرافی بهنام با 9 امتیاز و باشگاه سکوتی با 9 امتیاز و تفاضل برد کمتر به همراه باشگاه حامی با 6 امتیاز این تیم را تعقیب می‌کنند.

اما در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات سوپر لیگ کاراته زنان ایران تیم مرداس قم با 18 امتیاز در مکان نخست قرار گرفته، و تیم هیات کاراته گیلان با 12 امتیاز دوم است، ضمن اینکه کاراته‌کاهای باشگاه پیام و آوای رزم هر کدام با سه امتیاز تیمی و تفاضل برد کمتر نسبت به یکدیگر به ترتیب سوم و چهارم هستند.

زنان مرداس قم در گروه دوم ابتدا مقابل تیم آوای رزم به میدان رفته و با نتیجه قاطع 27 بر یک حریف خود را شکست دادند، ضمن اینکه نماینده قم در دومین مسابقه خود مقابل کاراته‌کاهای باشگاه پیام به برتری مطمئن 26 بر سه رسید تا بدون شکست به مسیر قهرمانی ادامه دهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaoun0.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما