پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 74346
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

جامعه مسلمانان ساکرامنتو در ۱۶ سال گذشته به اطعام فقرا مشغول بوده اند 

قم نيوز : رئیس مرکز اسلامی لودی کالیفرنیا به همراه دیگر اعضای جامعه اسلامی و داوطلبان این مرکز، در طی ۱۶ سال گذشته یکشنبه نخست هر ماه به تدارک و ارائه غذای رایگان به مردم نیازمند اقدام کرده اند.
جامعه مسلمانان ساکرامنتو در ۱۶ سال گذشته به اطعام فقرا مشغول بوده اند 
جامعه مسلمانان ساکرامنتو در ۱۶ سال گذشته به اطعام فقرا مشغول بوده اند 
به گزارش قم نیوز مسلمانان شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا در طی 16 سال گذشته، یکشنبه نخست هر ماه اقدام به تهیه و ارائه غذای رایگان به نیازمندان کرده اند.

تاج خان رئیس مرکز اسلامی لودی کالیفرنیا در این باره گفت: به عنوان اعضای این جامعه مسئولیت ماست که به مردم اجتماع مان کمک کنیم زیرا همگی شهروندان این شهر هستیم.

تاج افزود: خیریه یا زکات بخشی از دین ماست و الهام بخش ما برای انجام این کار است. ما هیچ قصد پنهانی نداریم. هدف ما فقط این است که به مردم اطراف مان کمکی کرده باشیم. ما به عنوان انسان های روی زمین، صرف نظر از اختلافاتی که با هم داریم، مسئول کمک به یکدیگر می باشیم.

ایده ارائه غذای رایگان به نیازمندان 16 سال پیش توسط خان پیشهاد شد و در طی سال های گذشته داوطلبان عضو جامعه اسلامی به وی کمک کرده اند میزبان خوبی برای نیازمندان بوده و نیازمندان را اطعام کند.

آن ها با یاری دوستان و اعضای خانواده های مسلمان، یکشنبه نخست هر ماه گردهم جمع شده، شروع به آشپزی و آماده سازی غذا می کنند.

احتسام قمر که یک مسلمان پاکستانی تبار از اعضای کمیته مسجد می گوید: ما خوراک حلال می دهیم، همان غذایی که من با خوردن آن بزرگ شده ام.

گفتنی است شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا واقع شده که بیشترین تعداد مسلمانان در آمریکا در آنجا ساکن هستند. اکثریت مسلمانان در منطقه جنوبی کالیفرنا هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9s05.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما