پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 74367
منبع : خبرگزاری تسنیم

40 زندانی قمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند

قم نيوز : مدیرکل زندان‌های استان قم گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته هر زندانی که در زمینه دیه واجدالشرایط بود زمینه آزادی‌اش را فراهم کردیم، ۴۰ زندانی با مساعدت اوقاف قم به مناسبت دهه فجر از زندان آزاد می‌شوند.
۴۰ زندانی قمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند
۴۰ زندانی قمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید‌علی تهامی اظهار داشت: سلامت زندانیان مورد تاکید است و در این زمینه هر ماه از آن‌ها تست سلامت می‌گیریم. ایجاد کارگاه اشتغال و توسعه فضای زندان و افزایش سرانه نگهداری زندانیان و راه‌اندازی کامل نظارت الکترونیکی از جمله برنامه‌هایی است که مورد توجه است.

مدیرکل زندان‌های استان قم تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته هر زندانی که در زمینه دیه واجدالشرایط بود زمینه آزادی‌اش را فراهم کردیم، 40 زندانی با مساعدت اوقاف قم به مناسبت دهه فجر از زندان آزاد می‌شوند. در زمان طاغوت نگاه به زندان به صورت تربیتی نبود و برخورد از نوع دیگری بود اما امروز شاهد این هستیم که نگاه فرهنگی و اخلاقی در رأس کار زندان‌های کشور قرار دارد.

تهامی ادامه داد: امکان سوادآموزی و ارتقای تحصیلات در تمامی زندان‌های کشور وجود دارد و همه می‌توانند از این امکانات بهره ببرند.

وی با بیان اینکه امروز آمار زندانیان نسبت به جمعیت استان پایین است و بیشتر جرائم زندانیان در سال‌های حمل و فروش مواد مخدر بوده است، افزود: درباره زندانیان مهریه نیز آمار کمی داریم و ستاد دیه و سایر نهادهای در آزادسازی زندانیان مهریه نقش دارند.

تهامی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف دینی و اخلاقی در زندان‌های استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تمامی زندان‌های استان کلاس‌های نماز، احکام، قرآن و معرفت دینی برگزار می‌شود که با استقبال خوب زندانیان نیز همراه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguw9u.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما