سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 74405
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله سعیدی: مسؤولان با خدمت بیشتر از مردم قدرشناسی کنند

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی از حضور گسترده مردم انقلابی قم و مراجع عظام تقلید در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
آیت الله سعیدی: مسؤولان با خدمت بیشتر از مردم قدرشناسی کنند
آیت الله سعیدی: مسؤولان با خدمت بیشتر از مردم قدرشناسی کنند
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده است: با سپاس فراوان به درگاه الهی برای خلق حماسه دشمن شکن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی ملت بزرگ ایران مردان و زنانی که با شرکت گسترده و بی نظیر در  راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت و صیانت از انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند و با حضور گسترده خویش چشم جهانیان را خیره ساختند.

در این پیام افزوده شده است: آفرین بر این بینش، آگاهی، مقاومت و ایستادگی که ضامن عزت و اقتدار و امنیت پایدار برای ایران اسلامی خواهد بود.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب به طور ویژه از پیام دعوت و حضور مراجع عظام تقلید، آحاد ملت شریف و مردم عزیز شهر و استان قم که با پیروی از امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (دامت برکاته)و پاسداری از خون پاک شهیدان، همواره وظایف دینی و ملی خود را به بهترین وجه عمل کرده اند از این حضور مسؤولانه و مقتدرانه تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان این پیام آمده است: بی تردید قدر شناسی از این حضور با شکوه برای مسؤولان نظام اسلامی  آن است که از ارزش های اسلام و انقلاب حراست و جهت خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اهتمام ورزند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcjixea.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما