سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 74430
منبع : خبرگزاری تسنیم

همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مسئول پژوهشکده تاریخ دفتر تبلیغات اسلامی گفت: همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" ۱۶ اسفندماه در قم برگزار می‌شود.
همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" در قم برگزار می‌شود
همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حمیدرضا مطهری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای "همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" با آیت الله علوی گرگانی، اظهار داشت: همایش بین المللی امیرالمؤمنین(ع) الگوی عدالت و معنویت در جهان امروز به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: 4 گروه در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) مشغول فعالیت هستند که دانشنامه اهل بیت(ع) در این پژوهشکده در حال تدوین است که موضوع آن معصومین است و به زودی یک جلد آن چاپ می‌شود.

مسئول پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته توسط این پژوهشکده همایش بین المللی امیرالمؤمنین(ع) الگوی عدالت و معنویت در جهان امروز برگزار می‌شود که در 4 محور فراخوان ارائه داده شده است.

مطهری تصریح کرد: این همایش در محورهای امام علی(ع) و حکمرانی عادلانه،معنویت علوی و دنیای امروز، امام علی(ع) و حقوق انسانی و امام علی و عدالت اجتماعی است و بیش از 70 مقاله فارسی و 35 مقاله عربی به دبیرخانه ارسال شده و در حال بازنگری نهایی مقالات هستیم.

وی گفت: همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز16 اسفندماه در قم برگزار می‌شود و برای برگزاری این همایش تاکنون با 20 مرکز علمی همکاری داریم که در زمینه تدوین مقالات همکاری‌های خوبی صورت گرفته و برخی از آن‌ها پیش نشست و نشست‌هایی در زمینه همایش برگزار کردند.

مسئول پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برای برگزاری همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز تاکنون 4 پیش نشست برگزار شده و تا زمان برگزاری آن 2 پیش نشست دیگر نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvknq.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما