سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 74446
منبع : خبرگزاری فارس

از اجرای صابر خراسانی تا بریدن کیک 2 تنی

قم نيوز : دبیر جشن چلچراغ گفت: در این جشن مراسم های مختلفی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد که از آن جمله می توان به بریدن کیک دو تنی، اجرای برنامه صابر خراسانی و حضور کمدین های مطرح کشوری و استانی اشاره کرد.
از اجرای صابر خراسانی تا بریدن کیک 2 تنی
از اجرای صابر خراسانی تا بریدن کیک 2 تنی
به گزارش قم نیوز مجید صفری امروز با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی چلچراغ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل ورزش جوانان و اتاق اصناف قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و با توجه به اینکه تلاش داشتیم این جشنواره به صورت مردمی برگزار شود از ظرفیت برخی اسپانسرها نیز استفاده کردیم.

وی با اشاره به اجرای گروه سرود سپاه در این مراسم افزود: اجرای این برنامه بر عهده پیمان طالبی مجری ارزنده تلویزیون بود. وی که برای نخستین بار در قم اجرا می کرد در حین اجرای خود گفت که باورش نمی شده که مردم قم با این روحیه شاد و پرشور در این مراسم حضور یابند.

دبیر جشن چلچراغ اجرای صابر خراسانی و رونمایی از آلبوم ایران وطنم توسط وی را از دیگر بخش های این مراسم دانست و یادآور شد: در این مراسم همچنین امیر جلیلوند و شهاب نیازمند هنرمندان قمی سنت و فرهنگ قم را به نمایش گذاشتند و برنامه آنها نیز با استقبال تماشاگران روبه رو شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 19 تا 21 به صورت زنده از شبکه قم پخش شد گفت: همچنین حمید لولایی هنرمند پیشکسوت کشور نیز دقایقی با مردم به گفت‌وگو پرداخته و مهدی یغمایی نیز به اجرای آثار ملی و مذهبی پرداخت. مهدی یغمایی نیز در بخشی از این مراسم طی سخنانی گفت انتقادات ما درونی است و کسی حق سوء استفاده ندارد و ما عاشق وطن خود هستیم.

صفری اجرای استندآپ کمدی مجید افشاری را از دیگر بخش های این جشنواره دانست و یادآور شد: وی در بخش از اجرای خود گفت که بالاترین افتخارش این است که قبل و بعد از برنامه به حرم حضرت معصومه مشرف می شود و ابراز امیدواری کرد که بتواند در قم برنامه‌های بیشتری را اجرا کند.

وی بریدن کیک 22 متری به وزن دو تن را از دیگر بخش های این مراسم عنوان کرد و گفت: این کیک که با حضور مسؤولان استانداری، فرمانداری و اداره کل ارشاد بریده شد با همت اتحادیه قنادان تهیه شده بود و پس از مراسم برای توزیع در اختیار مراکز خیریه قرار گرفت.

دبیر جشن چلچراغ با بیان اینکه حسن ریوندی کمدین مطرح کشور نیز با وجود مشکل حنجره به صورت افتخاری در این مراسم حضور یافت یادآور شد: او که تمام کنسرت های خنده خود را لغو کرده است به احترام مردم شریف قم در جلسه حضور یافت و گفت مردم قم را خیلی دوست داشته و صرفا به دلیل حضور در جشن چهل سالگی انقلاب در این مراسم شرکت کرده است.

صفری با اشاره به اینکه مردم قم در برنامه های ملی و مذهبی حضوری پرشور داشته و لیاقت بهترین ها را دارند یادآور شد: مردم ما بهترین و بی نظیرترین مردم دنیا هستند و باید قدردان این مردم باشیم و جشن چلچراغ نیز با این هدف در سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepe8f.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما