چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 74471
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازگشت نماینده قم به لیگ برتر هندبال بانوان به جذب حامی مالی وابسته است

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال قم گفت: بازگشت نماینده استان به لیگ برتر هندبال بانوان به جذب حامی مالی وابسته بوده و در حال حاضر این تیم فاقد حامی مالی است.
بازگشت نماینده قم به لیگ برتر هندبال بانوان به جذب حامی مالی وابسته است
بازگشت نماینده قم به لیگ برتر هندبال بانوان به جذب حامی مالی وابسته است
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در سال‌های 94 و 95 نماینده قم در لیگ برتر هندبال بانوان کشور بود و به‌عنوان یک باشگاه بازیکن ساز و در خدمت تیم‌های ملی شناخته می‌شد اما از لیگ 96 به دلیل نبود حامی مالی نتوانست در لیگ برتر حضور یابد.

وی افزود: باشگاه هدف پویان با وجود اینکه در 2 سال اخیر در لیگ برتر حضور نداشته اما همچنان فعال است و در بخش پایه در قم به آموزش بازیکنان جوان مبادرت می‌ورزد با این‌ حال همچنان به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم این باشگاه را به‌عنوان نماد سازندگی در ورزش بانوان استان قم به لیگ برتر باز گردانیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: مشکل اصلی برای بازگشت هدف پویان نبود حامی مالی است و تا زمانی که نتوانیم هزینه‌های حضور این تیم در لیگ برتر را تأمین کنیم بازگشت به لیگ امکان‌پذیر نیست و شرایط اقتصادی کنونی و فشار بر بنگاه‌های اقتصادی این امکان را کمرنگ‌تر کرده است.

محمدخانی عنوان کرد: هدف پویان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر حدود 6 ماه زمان دارد تا حامی مالی جذب کند البته در زمان حضور این تیم در لیگ برتر اداره کل ورزش و جوانان قم و استانداری قم از این تیم حمایت می‌کردند اما حمایت‌های موجود برای تداوم حیات این تیم لیگ برتری کافی نبود.

وی تأکید کرد: باشگاه هدف پویان چند بازیکن در تیم ملی و سطح اول هندبال کشور در تیم‌های دیگر دارد و اگر بتوانیم این تیم را احیا کرده و به لیگ بازگردانیم بازیکنان قمی شاغل در تیم‌های دیگر نیز به هدف پویان بازمی‌گردند و برای تیم شهرشان مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: احیای هدف پویان جوان از طریق حمایت‌های ویژه اداره کل ورزش و جوانان قم ممکن است و امیدوارم شخص مدیرکل ورزش و جوانان قم و استاندار قم نگاه ویژه‌ای به این تیم به‌عنوان تنها تیم لیگ برتری و صد درصد بومی ورزش بانوان قم داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccs0qm.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما