چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 74472
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم خبر داد.
مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم برگزار می‌شود
مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: میزبانی از یک رویداد بین المللی کاراته بانوان از مدت‌ها قبل در برنامه کاری هیئت کاراته استان قم قرار گرفته بود و اکنون قم در یک رخداد ورزشی 2 روزه از این مسابقات میزبانی می‌کند.

وی افزود: رقابت های بین المللی شوتوکان کاراته دو قم با حضور 23 ورزشکار خارجی و نیز کاراته کاهایی از کشورمان و استان قم طی روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 بهمن برگزار می شود و این برای نخستین بار است که قم از یک رویداد کاراته در سطح بین المللی میزبانی می‌کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: میزبانی در این سطح تجربه مفیدی برای کاراته قم به منظور آمادگی برای میزبانی های بزرگ تر است و آن‌چه برای ما اهمیتی ویژه دارد استفاده و دانش اندوزی مربیان و کاراته کاهای دختر قمی از برگزاری این رقابت‌ها در قم است.

برخورداری تاکید کرد: در این مسابقات کاراته کاهایی از کشورهای مختلف از جمله آفریقای جنوبی، مالی، افغانستان، پاکستان، لبنان و تاجیکستان ثبت نام کرده اند و از استان های کشورمان نیز ورزشکارانی از مازندران، خوزستان، تهران، همدان، قزوین، البرز، کرمانشاه، کرمان و هرمزگان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیشتر شرکت کنندگان در این رقابت بین المللی کاراته کاهای قمی هستند و امیدواریم از فرصت رقابت در چنین جوی به نحو احسن بهره‌مند شوند ضمن این که مهمانانی از استادان کاراته کشور برای حضور در این رقابت ها دعوت شده اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxo05.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما