يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 74624
منبع : خبرگزاری فارس
به عنوان صدرنشين گروه دوم رقم خورد

راهيابي بانوان قم به مرحله نهايي سوپر ليگ كاراته ايران

قم نيوز : بانوان كاراته‌كاي تيم باشگاهي مرداس قم پيش از هفته هفته پاياني مرحله مقدماتي سوپر ليگ كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور موفق به كسب مجوز صعود به مرحله نهايي اين مسابقات شدند.
راهيابي بانوان قم به مرحله نهايي سوپر ليگ كاراته ايران
راهيابي بانوان قم به مرحله نهايي سوپر ليگ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز امسال که تیم‌هایی از هر دو بخش مردان و بانوان به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی سوپر لیگ کاراته کشور حضور دارند، تیم بانوان قم با نام مرداس عملکرد موفق‌تری نسبت به مردان داشته و حالا در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گرفته است.

نماینده کاراته بانوان استان قم در هفته‌های سپری شده از مرحله مقدماتی فصل 1397 سوپر لیگ کاراته زنان ایران عملکرد بسیار موفقی داشته و بدون باخت، موفق به شکست تمامی حریفان شده تا یکی از گزینه‌های اصلی کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها محسوب شود.

این هفته که با برگزاری مسابقات هفته چهارم سوپر لیگ کاراته بانوان تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص می‌شود، بانوان کاراته‌کای قم خاطری آسوده از بابت حضور در مرحله نهایی دارند زیرا با توجه به نتایج درخشان هفته‌های قبل، صعود آنها پیش از هفته پایانی قطعی شده است.

در واقع این هفته چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان ایران معرفی می‌شود، در حالی که رقابت‌ها روز پنجشنبه دوم اسفندماه در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد و از گروه‌های دو گانه مقدماتی، مجموعا چهار تیم به مرحله نهایی می‌روند.

این در شرایطی است که از گروه نخست سوپر لیگ کاراته بانوان ایران صعود تیم شهرداری جوانه صفادشت به عنوان تیم صدرنشین قطعی شده و تکلیف تیم دوم روز پنجشنبه دوم اسفندماه مشخص خواهد شد اما در گروه دوم تیم‌های مرداس قم و هیات کاراته گیلان پیش از این صعود خود را به مرحله نهایی را مسجل کرده‌اند.

این هفته و از گروه نخست، تیم کاراته بانوان صرافی بهنام با باشگاه سکوتی دیدار می‌کند و تیم شهرداری جوانه صفادشت به مصاف راگای شهرری خواهد رفت، ضمن اینکه دیگر مسابقه این هفته را شهرداری جوانه صفادشت برابر تیم حامی برگزار می‌کند و راگای شهرری مقابل باشگاه سکوتی صف‌آرایی می‌کند و یک رقابت معوقه در بخش کاتا نیز بین تیم‌های حامی و راگا شهرری به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0eqm.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما