يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 74893
منبع : خبرگزاری فارس

قهوه‌خانه‌های غیرمجاز قم پلمب می‌شوند

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از معضلات اصلی شهر قم رشد قارچ گونه قهوه‌خانه‌های غیرمجاز است، سال ۹۸ نسبت به پلمب قهوه‌خانه‌های غیرمجاز اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گیرد.
قهوه‌خانه‌های غیرمجاز قم پلمب می‌شوند
قهوه‌خانه‌های غیرمجاز قم پلمب می‌شوند
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: جرائم سایبری در 10 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 96، 180 درصد افزایش پیداکرده است.

وی افزود: یکی از تخلفات و آسیب‌های فضای مجازی تخلفات حوزه اقتصادی موجود در این فضا است، سال آینده برنامه ویژه‌ای برای مبارزه با جرائم سایبری به‌ویژه در مبحث اقتصادی دنبال خواهد شد، برای کاهش سرقت در قم سال 98 برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی قم گفت: با گشت‌ها و اقدامات انجام‌شده آمار سرقت قم از ابتدای مهرماه تا پایان بهمن‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش‌یافته است، با توجه به کاستی‌هایی که در مسئله حمل‌ونقل احساس می‌شود سال آینده ایستگاه‌های پلیس راهور افزایش پیداکرده و امور ترافیکی ساماندهی می‌شود.

سردار آقاخانی نقاط حادثه‌خیز را از مشکلات اصلی حوزه ترافیک قم دانست و تأکید کرد: برای کاهش آمار تصادفات راهنمایی و رانندگی حضور پلیس در محورهای پرتردد افزایش پیدا می‌کند، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز سال 98 به‌صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: پلیس تلاش می‌کند چهره ظاهری و معنوی قم را حفظ کند، با توجه به تأکیدات و توصیه‌های علما و مراجع تقلید نسبت به پاک‌سازی و سالم‌سازی محلات استان از معتادان متهاجر و کانون‌های جرم خیز برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده است، فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت مساجد برای بهبود وضعیت ظاهری و فرهنگی شهر امری ضروری است.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به رویکرد پلیس استان با توزیع‌کنندگان مواد مخدر ابراز کرد: امسال در انهدام و شناسایی باندهای توزیع مواد مخدر عملکرد پلیس قم موفقیت‌آمیز ارزیابی می‌شود، مقابله با توزیع‌کنندگان و انهدام باندهای شناسایی‌شده سال 98 باقدرت ادامه پیدا می‌کند، یکی از معضلات اصلی شهر قم رشد قارچ گونه قهوه‌خانه‌های غیرمجاز است، سال 98 نسبت به پلمپ قهوه‌خانه‌های غیرمجاز اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گیرد.

سردار آقاخانی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سال 98، 22 طرح عمرانی توسط پلیس قم اجرا خواهد شد، همچنین ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم و پایگاه دوم پلیس آگاهی نیز در ماه‌های آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. برای بهبود وضعیت سلامت روانی شهروندان قمی از سال آینده حضور فرماندهان و روسای پایگاه‌های پلیس استان در مساجد، نماز جمعه، محلات و تعامل با اصحاب رسانه بسیار بیشتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

فرمانده انتظامی قم بابیان برنامه‌های فرهنگی پلیس برای کاهش آمار راهنمایی و رانندگی اضافه گرد: برای کاهش آمار تصادفات و بهبود فرهنگ رانندگی طرح سفیران آموزش سال 98 عملیاتی می‌شود، در این طرح سفیران آموزش‌دیده با حضور در بین محافل مردمی آموزش‌های لازم را نسبت به پیشگیری و از وقوع تصادفات را به شهروندان آموزش می‌دهند.

وی بیان کرد: در 30 روز گذشته 7 باند سرقت در قم متلاشی‌شده است، از این هفت باند منهدم شده بیش از 100 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و 33 نفر نیز دستگیرشده‌اند، در ماه گذشته 14 محموله قاچاق دام به ارزش 26 میلیارد ریال کشف‌شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaean0.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما