قم نيوز : دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در خیابان مجاهدین اسلام با مسوولیت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی مهاجرانی و حضور حجت الاسلام و المسلمین امیر میثم سعیدی به عنوان مسول فرهنگی و روابط عمومی آغاز به کار کرد.
دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در خیابان مجاهدین اسلام با مسوولیت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی مهاجرانی و حضور حجت الاسلام و المسلمین امیر میثم سعیدی به عنوان مسول فرهنگی و روابط عمومی آغاز به کار کرد.
دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در خیابان مجاهدین اسلام با مسوولیت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی مهاجرانی و حضور حجت الاسلام و المسلمین امیر میثم سعیدی به عنوان مسول فرهنگی و روابط عمومی آغاز به کار کرد.
به گزارش قم نیوز دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی (از مراجع معظم تقلید) در تهران، با هدف نشر آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، پاسخگویی به سوالات شرعی مذهبی، بیان مشاوره های دینی و توزیع کتب دینی و فرهنگی، در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، پایین تر از میدان شهدا گشایش یافت.
 
«حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهاجرانی» مسئولیت این دفتر نمایندگی آیت الله العظمی جوادی آملی، را برعهده دارد و «حجت الاسلام والمسلمین امیرمیثم سعیدی» مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، این دفتر است.
 
این دفتر همچون سایر دفاتر مراجع معظم تقلید، پاسخگویی به سوالات شرعی، میزبانی از مراجعات مردمی، ارائه مشاوره های دینی و برگزاری جلسات دینی، را انجام می دهد و حسینیه ای در طبقه اول آن، واقع شده است که دلسوختگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مجالس مذهبی، روضه و سوگواری در این حسینیه برگزار می کنند.
 
در این میان، اما رویکردی متفاوت در دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی حکمفرماست که برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های سبک زندگی اسلامی، برگزاری همایش های علمی و مذهبی در دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه های عکس و جملات قصار و برگزاری کلاس تفسیر قرآن (با محوریت تفسیر تسنیم) از آن جمله است.
 
دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در خیابان مجاهدین اسلام تهران به دلیل داشتن چنین رویکردی، که طبیعتا ریشه در روحیه علم گرای حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دارد، یکی از دفاتر متمایز است.

یکی دیگر از برنامه های این دفتر نمایندگی آیت الله العظمی جوادی آملی، برگزاری کلاس های روخوانی قرآن و تدریس کتاب «مفاتیح الحیوه» اثر آیت الله العظمی جوادی آملی است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdci3uay.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما