سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 75237
منبع : خبرگزاری تسنیم

تنیسورهای قم در لیگ آینده‌سازان کشور نایب‌قهرمان شدند

قم نيوز : دبیر هیئت تنیس استان قم از نایب‌قهرمانی تنیسورهای جوان قم در لیگ آینده‌سازان کشور خبر داد و تنیس قم را دارای ظرفیت قابل‌توجهی در بخش پایه و آموزش دانست.
تنیسورهای قم در لیگ آینده‌سازان کشور نایب‌قهرمان شدند
تنیسورهای قم در لیگ آینده‌سازان کشور نایب‌قهرمان شدند
به گزارش قم نیوز حسین لطفی اظهار داشت: موفقیت تیم تنیس آریا گرانول قم در لیگ تنیس جوانان کشور جام آینده‌سازان مهر تأییدی بر تمام ظرفیت‌هایی بوده که در تنیس قم وجود دارد و قم همچنان در سطح کشور به عنوان یک استان الگو در آموزش و تنیس پایه شناخته می‌شود.

وی افزود: تیم تنیس آریا گرانول قم در دیدار نهایی لیگ تنیس آینده‌سازان کشور در عین شایستگی 2 بر یک برابر تیم پویش مهذب نیا مغلوب شد و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد، درحالی‌که چیزی از قهرمان کم نداشت.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: این موفقیت برای تیم آریا گرانول قم با حمایت بخش خصوصی و با مربیگری سید مقتدا خاتمی مربی پرتلاش و خوش‌نام تنیس قم به دست آمد و تنیس قم می‌تواند این روند موفق که از ابتدای دهه 90 آغاز شده را همچنان ادامه دهد.

لطفی تأکید کرد: داشته‌های تنیس قم در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار محدود است اما امروز تنیس قم از استان‌هایی که چندین برابر قم، زمین و بازیکن و امکانات دارند بهتر نتیجه می‌گیرد و این موفقیت هرگز به آسانی و به طور اتفاقی به دست نیامده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قم نگاه ویژه‌ای به رشته تنیس که با حداقل‌ها، بهترین نتایج را گرفته، داشته باشد زیرا چنین بازده فوق‌العاده‌ای در هیچ‌یک از رشته‌های ورزشی در قم به چشم نمی‌خورد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5x05.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما