يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 75418
منبع : خبرگزاری تسنیم

جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی کمک کرد

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی بانوان کمک کرده است.
جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی کمک کرد
جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی کمک کرد
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: کسب رتبه پنجم تیم هیئت تیراندازی قم در لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور با توجه به تنگناهایی که با آن مواجه بود رتبه مطلوب و قابل قبولی برای استان قلمداد می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ترکیبی از تیراندازان بومی و غیر بومی را در دو بخش تپانچه و تفنگ وارد لیگ کردیم و تجربه تیراندازان غیر بومی و صاحب‌نام ما به کمک تیم آمد و اگر می‌توانستیم از تیراندازانی که در نیم‌فصل جذب کرده از ابتدای لیگ استفاده کنیم می‌توانستیم حتی روی سکو برویم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: آمیتس جعفری یکی از تیراندازان ملی‌پوش و غیر بومی ما بود که در رشته تپانچه و در نیم‌فصل دوم جذب کردیم که جذب وی هزینه چندانی برای ما نداشت و جذبش و سایر غیربومی‌ها بیشتر بر مبنای رابطه و با پرداخت مبالغ ناچیز بابت هزینه‌های تمرین و رفت‌وآمد بود.

متقیان نژاد عنوان کرد: در مورد نوشین شهبازی فرد که تیرانداز ملی‌پوش است و همچنین حدیثه یاوری از ملی‌پوشان تیم ملی جوانان و مریم زابلی زاده از تیراندازان مطرح و صاحب رکورد و عضو سابق تیم ملی نیز همین رویه را دنبال کردیم و خوشبختانه حضور این تیراندازان در کنار تیراندازان بومی به تیم ما کمک شایانی کرد.

وی تأکید کرد: در نیم‌فصل تا مرحله بستن قرارداد با یکی از تیراندازان مطرح کشور که حتی در المپیک هم حضور داشته پیش رفتیم و می‌توان گفت مراحل کار هم تمام شد، اما در آخرین لحظه برخی از مسائل سبب شد نتوانیم وی را جذب کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیراندازی قم از وجود تیراندازان بومی نظیر رؤیا صبح خیز، مینا روحیان، نرجس کولیوند، ریحانه حیدری، فاطمه حسین زاده و چند تیرانداز دیگر بهره‌مند‌است و سرمایه انسانی خوبی در اختیار دارد.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdceve8f.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما