پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 75574
منبع : خبرگزاری تسنیم

آموزش 200 طلبه مسلط به زبان‌های خارجی برای تبیین معارف اهل‌بیت(ع) در اربعین

قم نيوز : مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت(ع) گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برای تبیین معارف اهل‌بیت(ع) ۲۰۰ طلبه ایرانی و خارجی مسلط به ۱۰ زبان زنده دنیا آموزش دیدند.
آموزش ۲۰۰ طلبه مسلط به زبان‌های خارجی برای تبیین معارف اهل‌بیت(ع) در اربعین
آموزش ۲۰۰ طلبه مسلط به زبان‌های خارجی برای تبیین معارف اهل‌بیت(ع) در اربعین
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدباقر هاشمی شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: در این بنیاد یک کار تحقیقاتی بسیار قوی در زمینه خانواده طلاب شروع‌شده که اقدامی بسیار تأثیرگذار بوده و نتایج مهمی به دست آمد.

وی اربعین را مهم‌ترین حرکت شیعی دانست و گفت: سال گذشته 4 هزار طلبه به‌منظور پاسخگویی به سؤالات زائران اربعین آموزش دیدند، همچنین طبق برناه ریزی‌های صورت گرفته، برای تبیین معارف اهل‌بیت(ع) 200 طلبه ایرانی و خارجی مسلط به 10 زبان زنده دنیا آموزش دیدند.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت(ع) با اشاره به برگزاری یک دوره تربیتی برای 800 نفر از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی ابراز کرد: مراسم اختتامیه این دوره تربیتی روز یکشنبه 26 اسفندماه برگزار می‌شود، همچنین در این مراسم، از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تجلیل خواهد شد.

هاشمی شاهرودی با اشاره به انجام آموزش‌های تربیتی در حوزه بین‌الملل گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حشد الشعبی عراق، آموزش‌های تربیتی به خانواده رزمندگان و شهدای حشد الشعبی عراق ارائه شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkmnq.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما