?>?> مهم‌ترین برنامه وزارت صنعت حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل است | قم نیوز
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 75575
منبع : خبرگزاری تسنیم

مهم‌ترین برنامه وزارت صنعت حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل است

قم نيوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات کشور و تحریم دشمن گفت: در حال حاضر مهم‌ترین اقدامی که انجام می‌دهیم این است که نمی‌گذاریم واحدهای تولیدی با تعطیل روبرو شوند.
مهم‌ترین برنامه وزارت صنعت حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل است
مهم‌ترین برنامه وزارت صنعت حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل است
به گزارش قم نیوز رضا رحمانی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: وزارت صنعت،معدن و تجارت به عنوان وزارتخانه ای تولیدی در زمینه صنعت و معدن فعالیت می‌کند، در شرایط جدید کشور رشد خوبی در زمینه تولیدات صنعتی داشته است.

وی افزود:85 هزار واحد تولیدی، 10 هزار واحد معدنی و 3 میلیون واحد صنفی مشغول ارائه خدمت هستند، با توجه با اینکه 63 درصد اشتغال در حوزه صنعت وجود دارد قطعاً در تولید ملی با توجه به جایگاهی که دارد نمی‌توان ازاهمیت آن صرف نظر کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات کشور و تحریم دشمن ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین اقدامی که انجام می‌دهیم این است که نمی‌گذاریم واحدهای تولیدی با تعطیل روبرو شوند.

رحمانی ادامه داد: فعالیت های وزارت صنعت به صورت جهادی انجام می‌شود و علی رغم مشکلات تولید به خوبی در حال فعالیت های مورد نظر هستیم و تولیدات در حوزه‌هایی نظیر فولاد و مس رشد مناسبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است که سال آینده معدن و صادرات را اولویت قرار داده و تلاش می‌کنیم در زمینه تولید لوازم خانگی و پوشاک توسعه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwway.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما