پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 75579
منبع : خبرگزاری تسنیم

زیرساخت اسکان 59 هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی قم تأمین شد

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم گفت: اسکان ۵۹ هزار نفر از مسافران نوروزی در سطح مراکز اقامتی و مهمان‌پذیرهای قم تجهیز شده است، اولویت اسکان در استان باید هتل‌ها باشد.
زیرساخت اسکان ۵۹ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی قم تأمین شد
زیرساخت اسکان ۵۹ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی قم تأمین شد
 به گزارش قم نیوز حمید یزدانی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراکز اقامتی قم آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان مراکز اقامتی و بین‌راهی قم افزود: اسکان 59 هزار نفر در سطح مراکز اقامتی و مهمان‌پذیرهای قم تجهیز شده است، اولویت اسکان در قم باید هتل‌ها باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم تأکید کرد: درصورتی‌که ظرفیت مراکز اقامتی استان تکمیل شود از ظرفیت اسکان دانشگاه‌های استان استفاده خواهد شد، متأسفانه در آستانه چند روز تا عید نوروز هنوز دانشگاه‌ها به این دستورالعمل استانی پاسخ مشخصی نداده‌اند.

یزدانی تصریح کرد: برای اسکان مسافران نوروزی و ارائه خدمات موردنیاز جلسات مستمری با کمیته‌های ستاد تسهیلات و دستگاه‌های اجرایی برگزارشده است، در مجتمع‌های بین‌راهی که زیرساخت‌های لازم فراهم‌شده است مجوز نصب چادر و اسکان شبانه صادرشده است.

وی با انتقاد از رویه دانشگاه‌های قم در مسئله اسکان نوروزی گفت: با توجه به بی‌تحرکی دانشگاه‌های استان در واگذاری ظرفیت‌های اسکان، استانداری باید ورود جدی کرده و زمینه‌های اسکان مسافران در مراکز دانشگاهی را در روزهای آتی فراهم کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: در استان قم 32 واحد دانشگاهی وجود دارد، در تمامی این مراکز در صورت نیاز باید مسافران نوروزی اسکان داده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم نیز ابراز کرد: امنیت مسافران نورزی در تمام مراکز اسکان از ماه‌های قبل سنجیده شده و مشکلی از این منظر متوجه هیچ‌یک از بوستان‌ها و سایر مراکز نیست و

سید محمدرضا هاشمی جمع‌آوری معتادان متجاهر را یکی از رویکردهای امنیتی استان دانست ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام نوروز امسال معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccopqm.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما