شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 75609
منبع : خبرگزاری تسنیم

200 واحد صنفی پوشاک ومواد غذایی قم برای ایام نوروز فروش فوق العاده دارند‌

قم نيوز : رئیس اتاق اصناف قم گفت: ۲۰۰ واحد صنفی در بخش پوشاک و مواد غذایی در شب عید فروش فوق العاده دارند، جلسات تنظیم بازار به صورت مرتب و هماهنگ برگزار می‌شود تا مردم استان در زمینه تامین کالای اساسی با مشکلی روبرو نشوند.
۲۰۰ واحد صنفی پوشاک ومواد غذایی قم برای ایام نوروز فروش فوق العاده دارند‌
۲۰۰ واحد صنفی پوشاک ومواد غذایی قم برای ایام نوروز فروش فوق العاده دارند‌
به گزارش قم نیوز صابر عمو رسولی در شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت:استان قم یکی از استان‌های دارای ذخایر معدنی است که درجهان بی نظیر است.

وی افزود: وجود معادن منگنز و حوض سلطان و دریاچه نمک از جمله ذخایر معدنی استان است که همواره مورد توجه جهانیان بوده است.

رئیس خانه معدن استان قم تصریح کرد: به موضوع اکتشاف در کشور بی توجهی شده است و امید داریم وزیر صنعت و معدن نسبت به موضوع اکشتافات جدید توجه خوبی داشته باشد.

عمو رسولی ادامه داد: باید پهنه‌های معدنی زودتر آزاد شود و امنیت سرمایه گذاری مدنظر باشد، معدن قم در حال راکد شدن است و مستهلک شدن ماشین آلات نیز از جمله مشکلات معدن داران استان است.

وی تصریح کرد: استان قم در زمینه سنگ‌های ساختمانی از قطب‌های کشور است، با توجه به موقعیت بسیار خوب استان قم باید نمایشگاه دائمی سنگ کشور در قم برپا شود.

رئیس خانه معدن استان قم گفت: استان قم با توجه به مساحت کوچک ذخایر معدنی قابل توجه دارد، از جمله معادن مورد توجه استان معدن منگنز است که در خاورمیانه بی نظیر است، همچنین این استان در زمینه طلا و آهن از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

حسن احمدلو رئیس اتاق اصناف قم نیز در این مراسم بیان کرد: ستاد تنظیم بازار برای ایام نوروز تشکیل شده است وبا توجه به بحرانی که وجود دارد اما بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر همبستگی بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره تصریح کرد: این نمایشگاه توسط اتاق اصناف برگزار شد که با استقبال مردم همراه شد.

رئیس اتاق اصناف قم بیان کرد:200 واحد صنفی در بخش پوشاک و مواد غذایی در شب عید فروش فوق العاده دارند، جلسات تنظیم بازار به صورت مرتب و هماهنگ برگزار می‌شود تا مردم استان در زمینه تامین کالای اساسی با مشکلی روبرو نشوند.

احمدلو عنوان کرد:3 هکتار زمین از شهرک‌ها خواستیم که مورد موافقت قرار گرفت ولی متاسفانه با مشکل مالی روبرو هستیم و در این زمینه نیازمند توجه دولت هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgy39u.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما