شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 75646
منبع : خبرگزاری فارس

حجت الاسلام ذوالنور: جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های قم اقدام سنجیده ای نبود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های شهر قم اقدام سنجیده ای نبود و مردم نسبت به این اقدام انتقاد دارند.
جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های قم اقدام سنجیده ای نبود
جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های قم اقدام سنجیده ای نبود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افزایش مراجعات مردم به کمیته امداد اظهار کرد: مراجعات مردم بخش‌های قم برای زیرپوشش قرار گرفتن به کمیته امداد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های شهر قم اقدام سنجیده ای نبود و مردم نسبت به این اقدام انتقاد دارند. جمع آوری دفاتر کمیته امداد از بخش‌های شهر قم مشکلات اقتصادی مددجویان را در این بخش‌ها تشدید و هزینه‌های اضافی به آن‌ها برای رفت و آمد به قم تحمیل کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با شناسایی افراد نیازمند در استان، کمک رسانی به آن‌ها در حجم بیشتری صورت بگیرد و باید در کمک رسانی به نیازمندان در قم، حفظ کرامت انسانی آن‌ها در اولویت باشد.

ذوالنور با اشاره به وضعیت احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم اظهار کرد: برای اینکه مشکلی برای بخش کشاورزی استان به وجود نیاید. باید زمین‌هایی برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم به سرمایه گذاران واگذار شود که در مسیر خطوط انتقال برق باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید واگذاری زمین به سرمایه گذاران نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم به گونه ای باشد که مالکیت زمین برای دولت باقی بماند و امکان تغییر کاربری زمین‌ها توسط سرمایه گذاران نباشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch--nq.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما