يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 75695
منبع : خبرگزاری تسنیم

مبلغان بیانیه گام دوم انقلاب را در رسالت‌های تبلیغ در نظر بگیرند‌

قم نيوز : رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه را برای ما روشن می‌کند و مبلغانی که رسالت تبلیغ را در کشورهای دیگر به دوش می‌کشند، باید این بیانیه را به صورت دقیق مطالعه کرده و در راستای پیاده کردن محتوای آن گام بردارند.
مبلغان بیانیه گام دوم انقلاب را در رسالت‌های تبلیغ در نظر بگیرند‌
مبلغان بیانیه گام دوم انقلاب را در رسالت‌های تبلیغ در نظر بگیرند‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی عباسی در اختتامیه کارگاه مهارت‌های کاربردی تبلیغ با رویکرد تربیتی که ظهر امروز در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مبلغین وظیفه داشته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را موردبررسی قرار داده و رسالت خود را مشخص کنند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی 4 دهه بوده که از آرمان‌های بلند خود منحرف نشده است و شعارهای جهانی همواره زنده است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید گام‌های بلندی برداشته‌شده و مسیر طولانی باقی‌مانده است و باید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته در راستای موفقیت گام برداریم.

عباسی با اشاره به نقش و جایگاه جوانان عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید ‌شده جوانان هستند، آینده انقلاب اسلامی متعلق به آن‌ها بوده و باید در راستای تمدن بزرگ و نوین اسلامی گام بردارند.

وی تصریح کرد: موضوعی که انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته مرزبندی اسلام در برابر استکبار و سلطه‌جویی است، انقلاب اسلامی در چهار دهه نشان داد با مدیریت جهادی و تلاش می‌توان بر سختی‌ها غلبه کرده و به پیش رفت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: مبلغینی که در راستای ترویج معارف دینی حرکت می‌کنند وظیفه‌ دارند با اعتمادبه‌نفس شعار ما می‌توانیم را اجرایی کرده و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

عباسی با بیان اینکه موضوعی که در جنگ رسانه‌ای دشمن مورد توجه و با بمباران افکار و اذهان جامعه قوه ادراکیه مخاطب را تسخیر کرده و آن‌ها را فلج فکری کنند، اضافه کرد: مبلغان در جنگ نرم رسالت مهمی را بر عهده‌دارند و باید اذهان جامعه را به کلام الهی نزدیک کنند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تأکید بر اینکه در این 4 دهه موانعی پیش روی انقلاب اسلامی وجود داشت که هر کدام از این موانع می‌توانست یک جامعه را ویران کند، گفت: درگیری‌های داخلی در اوایل انقلاب اسلامی در نقطه‌نقطه این سرزمین شکل گرفت و پس‌ازآن یک جنگ منطقه‌ای که با پشتیبانی قدرت‌های مختلف از دشمنان انقلاب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته است، یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه را برای ما روشن می‌کند و مبلغانی که رسالت تبلیغ را در کشورهای دیگر به دوش می‌کشند، باید این بیانیه را به صورت دقیق مطالعه کرده و در راستای پیاده کردن محتوای آن گام بردارند.

عباسی عنوان کرد: در آغاز بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بیان کرده‌اند که کمتر ملت‌هایی وجود دارند دست به انقلاب بزنند و در بین انقلاب‌ها نیز کمتر انقلابی بوده که از آرمان‌ها منحرف نشود، و انقلاب اسلامی از آرمان‌ها و اهداف بلند خود منحرف و منصرف نشده و شعارهای انقلاب زنده مانده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب در بیانیه گام دوم در کنار هم قرار دادن دین و دنیا در کنار هم بوده و تمدن مدرن غرب بنا بر کنار گذاشته شدن دین از صحنه اجتماع بود و یقیناً سردمداران قدرت‌های موجود این اقدام انقلاب اسلامی را برنمی‌تابند که دین را در صحنه اجتماع دخیل کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs0bz.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما