دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 75729
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

نظافت ورودی‌های شهر قم در آستانه عید نوروز

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در راستای حفظ بهداشت عمومی و نیز ارتقاء سیما و منظر ورودی‌های شهر قم اقدام به نظافت این ورودی‌ها در آستانه عید نوروز کردیم.
نظافت ورودی‌های شهر قم در آستانه عید نوروز
نظافت ورودی‌های شهر قم در آستانه عید نوروز
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به برنامه شهرداری برای ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری امسال در راستای اهداف خود اطلاع رسانی به مسافرین در ورودی‌های شهر را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به مسافرین در ورودی‌های شهر قم موجب می‌شود که مسافرین در هسته مرکزی دچار سردرگمی نشوند و نیز با این اقدام ترافیک هسته مرکزی شهر کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: به صورت روزانه پسماندهای ساختمانی را در شهر قم جمع آوری می‌کنیم و این کار در روزهای پایانی سال به خصوص در هسته مرکزی شهر تشدید شده است.

میرهادی هدف از جمع آوری پسماندهای ساختمانی در شهر قم را حفظ بهداشت عمومی در این شهر دانست و تصریح کرد: این اقدام تا پایان تعطیلات نوروزی هم ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ بهداشت عمومی و نیز ارتقاء سیما و منظر ورودی‌های شهر قم اقدام به نظافت این ورودی‌ها در آستانه عید نوروز کردیم، این کار از چند کیلومتر مانده به شهر قم در حاشیه‌های جاده‌ها صورت گرفت.

 

آماده باش نیروهای آتش نشانی در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در ادامه اظهار کرد: کمیته ایمنی و امداد جزو کمیته‌های فعال ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم است و این کمیته بحث پیشگیری و آموزش را در پیش گرفته است. نیروهای آتش نشانی شهرداری قم از 20 اسفندماه الی 17 فروردین در آماده باش هستند و مرخصی این نیروها لغو شده است.

میرهادی اخذ مجوز ایمنی برای دریافت پروانه بهره برداری از اماکن اقامتی قم را ضروری دانست و تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی شهرداری قم با مراجعه به این اماکن، وضعیتشان را به لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی شهرداری قم برای چهارشنبه آخر سال آماده هستند تا خسارتی به تاسیسات شهری وارد نشود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: 32 دستگاه تردد شمار در شهر فعال شده است و فعال می‌شود، اطلاعات این دستگاه‌ها برای برنامه ریزی شهری اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhaea.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما