دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 75735
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اختصاص بودجه برای احداث تقاطع بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث تقاطع بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) در طرح تفصیلی ترافیکی شهر قم پیش بینی شده بود و بودجه مورد نیاز این پروژه در بودجه شهرداری قم در سال آینده در نظر گرفته شده است.
اختصاص بودجه برای احداث تقاطع بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)
اختصاص بودجه برای احداث تقاطع بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اهمیت پاسداری از خون شهدا اظهار کرد: باید پاسدار خوبی از جان‌فشانی‌های شهدا باشیم و ما مرهون خون پاک شهدا در تمام موفقیت‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: در طول یک سال اخیر شاهد انجام اقدامات ماندگار در حوزه مدیریت شهری در شهر قم بودیم و اکنون هم شهرداری تلاش‌های مستمری برای آماده شدن برای استقبال از مسافران نوروزی دارد و شهرداری قم برای استقبال از نوروز آماده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در تمام مناطق هشت گانه شهرداری ستادهای نوروزی تشکیل شده است و در مجموعه مدیریت شهری برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهر قم آمادگی وجود دارد.

جلالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را دارای اهمیت زیادی دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری باید دست به برنامه ریزی بر مبنای محتوای این بیانیه بزند، شورای اسلامی شهر قم تلاش می‌کند که برنامه برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فعالیت مدیریت شهری این شهر را تدوین کند.

وی ادامه داد: اینکه اخبار واردات گوشت و گوسفند در صدر اخبار قرار بگیرد، نشانه از ضعف مدیریتی است؛ روزگاری دغدغه های دولتمردان مهم تر از این مسائل بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: احداث تقاطع بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) در طرح تفصیلی ترافیکی شهر قم پیش بینی شده بود و تسریع در اجرای این طرح مورد تاکید شورای اسلامی شهر است، بودجه مورد نیاز این پروژه در بودجه شهرداری قم در سال آینده در نظر گرفته شده است.

جلالی درآمد مهندسین را ناشی از فعالیت‌های شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: باید مهندسین حق و حقوق شهرداری را پرداخت کنند چرا که نظام مهندسی در ابتدای ساخت و ساز تمام هزینه نظارت را دریافت می کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnu9u.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما