سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 75759
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی آتش نشانی قم خبر داد

آماده باش ۵۰۰ آتش نشان قم برای چهارشنبه آخر سال

قم نيوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی استان قم از آماده باش 500 نفر از نیروهای آتش نشانی قم همزمان با چهارشنبه آخر سال خبر داد.
آماده باش ۵۰۰ آتش نشان قم برای چهارشنبه آخر سال
آماده باش ۵۰۰ آتش نشان قم برای چهارشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدکریمی در خصوص اقدامات این سازمان برای چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی بر حسب وظیفه ذاتی خود اقداماتی درخصوص روز چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروز انجام می‌دهد و تمام ۵۰۰ نیروی سازمان از ۲۰ اسفند در حالت آماده‌باش هستند و تمام مرخصی‌ها تا ۱۷ فروردین لغو شده است.

وی افزود: طی روزهای اخیر آموزش چهره به چهره در مدارس، ارسال پوستر با عکس‌های واقعی آسیب‎های سال‌های گذشته به مدارس، پخش بروشور بین زائرین، آموزش کارکنان فضای سبز، آموزش مسؤولان و نگهبانان پارکینگ‌ها و پارکسوارها از جمله اقدامات سازمان آتش‌نشانی برای روز چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم ادامه داد: خودروهای عملیاتی سازمان روز پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌های استان حضور داشتند و همچنین در لحظه تحویل سال در اطراف حرم و جمکران و در تمام طول تعطیلات در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نیز مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم که در این ایام، راه را برای خودروهای آتش‌نشانی، اورژانس و امداد باز بگذارند، اظهار کرد: خودروهای عملیاتی، گشت‌های موتوری و گشت‌های پیاده مجهز به سیستم‌های حساس نسبت به حرارت، در کمپینگ‌های مورد نظر شهرداری برای استقرار مردم در ایام نوروز مستقر هستند. سال گذشته گشت‌های پیاده سازمان توانستند جان یک خانواده ۵ نفره اردبیلی که در یکی از پارک‌ها چادر زده و در حال استراحت بودند اما متوجه نشست گاز در چادر خود نبودند را از مرگ نجات بدهند.

کریمی در رابطه با اقدامات ویژه روز طبیعت گفت: خودروهای عملیاتی سازمان در مکان‌های مورد استفاده مردم در روز طبیعت مستقر هستند، علاوه بر آن اکثر فضاهای سبز به کپسول اطفای حریق مجهزند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdccomqm.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما