سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 75766
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم مطرح کرد

پیش بینی بارش باران در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران و وزش باد در استان خواهیم بود.
پیش بینی بارش باران در قم
پیش بینی بارش باران در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: براساس پیش بینی ها امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم چهار درجه و 19 درجه و آب و هوای استان صاف همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم کمی ابری است، گفت: در این روز از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان دو درجه و 15 درجه خواهد بود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 11 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcai0n0.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما