سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 75781
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

یک انتصاب در جامعة الزهرا

قم نيوز : مرتضی محجوبی با حکم مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.
یک انتصاب در جامعة الزهرا
یک انتصاب در جامعة الزهرا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمود مدنی در حکمی مرتضی محجوبی را به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب کرد که متن آن بدین شرح است:

«برادر بزرگوار جناب آقای مرتضی محجوبی زید عزه

با توجه به مراتب تعهد و تدین و سوابق ممتد و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب می نمایم.

امید است با توکل بر خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام در سامان بخشی به وظایف مهم این معاونت به ویژه در تکریم همکاران محترم و بهبود وضعیت معیشتی آنان، جذب منابع مالی و اعتبارات و جمعداری اموال و رسیدگی به دارایی‌های مجموعه، برنامه‌ریزی برای دانش و مهارت‌افزایی همکاران و برنامه‌ریزی برای توسعه فضاهای مورد نیاز، تهیه و پیشنهاد آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم در حوزه های مختلف ماموریتی آن معاونت، تسهیل دسترسی واحدها به امکانات و خدمات مورد نیاز موفق باشید.

یادآوری می‌کنم رعایت شئون جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، استفاده از تجارب ممتد عزیزان همکار و رعایت دقیق صرفه و صلاح مجموعه و برخورد اخلاق‌مدارانه شرط موفقیت در این مسیر است.

شایسته است از تلاش‌های ارزشمند برادر بزرگوار جناب آقای محمدی در مدت تصدی آن معاونت سپاسگزاری نموده و موفقیت روزافزون جنابعالی و ایشان را در استمرار خدمتگزاری در این مجموعه فاخر خواهانم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام»

گفتنی است، عباس محمدی، معاون پیشین اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا کرد و مرتضی محجوبی که پیش از این مدیرکل امور مالی این معاونت بود با حکم مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام عهده دار این مسئولیت شد. 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzqnq.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما