چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۳
کد مطلب : 75786
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار سابق شهر قم: خدمت در قم نیاز به لیاقت دارد

قم نيوز : فرماندار سابق شهر قم گفت: خدمت در این شهر نیاز به لیاقت دارد و شرایط قم متفاوت از شهرهای دیگر است.
خدمت در قم نیاز به لیاقت دارد
خدمت در قم نیاز به لیاقت دارد
به گزارش قم نیوز رضا سیار عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به ویژگی خدمت در شهر قم اظهار کرد: خدمت در این شهر نیاز به لیاقت دارد و در سمت فرماندار قم سعی کردم که اقتدار فرمانداری را حفظ کنم، فعالیت های گسترده ای در فرمانداری قم در دوره فعالیت من صورت گرفت.

وی ادامه داد: در فرمانداری قم سعی کردم فضایی به وجود بیاورم که ارباب رجوع با نارضایتی از این مکان خارج نشود و سعی کردم که نیروهای فرمانداری به ارباب رجوع در هیچ زمینه ای نگویند که به ما مربوط نیست.

فرماندار سابق شهر قم افزود: شرایط این شهر متفاوت از شهرهای دیگر است و مناسبت‌های مختلف خاص شهر قم است و خدمت گذاران این شهر باید به صورت متفاوتی عمل کنند.

سیار خود را مدیون مردم دانست و تصریح کرد: بعد از 37 سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شدم.

وی ادامه داد: دشمنان در سال جاری توطئه‌های زیادی را با همراهی برخی از افراد در داخل برای ایجاد نارضایتی در بین مردم طراحی کردند که با درایت رهبر معظم انقلاب این سال را پشت سر گذاشتیم.

فرماندار سابق شهر قم خاطرنشان کرد: در سال 97 به دلیل ایجاد تحول در راستای شرایط جامعه، شاهد ورود فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به مساله مقابله با آسیب‌های اجتماعی بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccemqm.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما