پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 75811
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز سال جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران عاشقان امام زمان (عج)

قم نيوز : هزاران نفر از عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر (عج) در مراسم تحویل سال مسجد مقدس جمکران با ندای لبیک یا مهدی سال جدید را آغاز کردند.
آغاز سال جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران عاشقان امام زمان (عج)
آغاز سال جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران عاشقان امام زمان (عج)
به گزارش قم نیوز مراسم تحویل سال با حضور هزاران نفر از عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ محمدباقر حیدری کاشانی در این مراسم با اشاره به اینکه دعای تحویل سال از درخواست دگرگونی در قلب آغاز می‌شود، اظهار کرد: در قرآن کریم کلیدواژه قلب 100 مرتبه مورد تأکید واقع‌شده است. در این دعا هم از خداوند می‌خواهیم قلب ما را دگرگون کند.

وی ادامه داد: تمام هویت انسان به قلب و دلش است و دنیا و آخرت انسان را قلبش می‌سازد. هیچ مالی و فرزندی به درد ما نمی‌خورد مگر قلب سلیم.

محقق و پژوهشگر حوزوی با تأکید بر اینکه باید باخدا دل یکدل کرد، ابراز کرد: رفتار، گفتار، مرام، کسب‌وکار، حکومت و سیاستمان باید برای رضای خدا باشد؛ برای کار درراه خدا نیز باید دست در دست ولی خدا داشته باشیم والا گرفتار شیطان‌ها و طاغوت‌های زمان می‌شویم.

حیدری کاشانی افزود: باید در طول سال دعای یا مقلب‌القلوب را زمزمه کنیم. اینکه می‌گوییم خدایا حال ما را به بهترین حال‌ها تغییر بده! یعنی دست من را در دست امام زمان (عج) بگذار تا قلبم امام زمانی شود وزندگی‌ام فقط رنگ و روی خدا داشته باشد.

وی بابیان اینکه باید دررسیدن به امام زمان (عج) از هم سبقت بگیریم، گفت: در این لحظات از خدا بخواهیم ظهور و فرج ایشان را نزدیک کند تا شاهد به پایان رسیدن ظلم و ستم طاغوت‌های زمان و برپایی عدالت حقیقی در سراسر جهان باشیم.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اجرای سرود و همخوانی و قرائت زیارت آل یاسین از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

منتظران ظهور در ساعت 1:28:27 با فریادهای لبیک یا مهدی سال جدید را در مسجد مقدس جمکران آغاز کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8wbz.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما