شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 75851
منبع : خبرگزاری فارس

بازدید استاندار قم از استراحتگاه‌های شهرداری برای اسکان مسافرین نوروز

قم نيوز : استاندار قم از بوستان‌های فدک و امام رضا(ع) که استراحتگاه‌های شهرداری قم برای استقبال از مسافرین نوروزی هستند، بازدید کرد.
بازدید استاندار قم از استراحتگاه‌های شهرداری برای اسکان مسافرین نوروز
بازدید استاندار قم از استراحتگاه‌های شهرداری برای اسکان مسافرین نوروز
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز از ستادهای تسهیلات زائرین شهرداری قم در ابتدای اتوبان قم تهران و امامزاده شاه جمال بازدید کرد.

او در ادامه به بازدید از بوستان‌های فدک و امام رضا(ع) که استراحتگاه‌های شهرداری قم برای استقبال از مسافرین نوروزی هستند، پرداخت.
سرمست در بازدید خود از استراحتگاه‌های شهرداری قم به بررسی امکانات این استراحتگاه‌ها از قبیل سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمام، آب آشامیدنی، غرفه‌های فروش و محل نصب چادرها پرداخت.
استاندار قم در بازدید از استراحتگاه‌های شهرداری قم با مسافران اسکان یافته در این استراحتگاه‌ها به سخن پرداخت و نظر آن‌ها را در خصوص خدمات ارائه شده در استراحتگاه‌های شهرداری قم جویا شد.
مسافران در بازدید استاندار قم از استراحتگاه‌های شهرداری قم از وضعیت خدمات ارائه شده در این استراحتگاه‌ها اعلام رضایت کردند.
بازدید از ایستگاه آتش نشانی شماره 4 شهر قم و تبریک عید به پرسنل این ایستگاه آخرین برنامه استاندار قم در بازدید از مراکز خدماتی شهرداری قم در دومین روز سال نو بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfycde.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما