شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 75868

مسئولان در زمینه کمک به سیل زدگان اهتمام لازم را داشته باشند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ضمن تشکر از مسئولان زحمتکش ونیروهای مردمی که به صورت جهادی به هموطنانمان خدمت رسانی می‌کنند، از عموم مردم تقاضای تلاش بیشتر جهت جبران خسارت‌ها وتسکین آلام مصیبت دیدگان و زیان دیدگان را خواستارم.
مسئولان در زمینه کمک به سیل زدگان اهتمام لازم را داشته باشند
مسئولان در زمینه کمک به سیل زدگان اهتمام لازم را داشته باشند
به گزارش قم نیوز آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) اظهار داشت: هر کس فریاد استغاثه و کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نخواهد بود.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان‌های مازندران و گلستان و لزوم خدمت رسانی مسئولان افزود: درآخرین روزهای سال ٩٧ حوادث طبیعی و سیل، سبب ناراحتی عموم مردم شریف استان گلستان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان در زمینه خدمت رسانی به سیل زدگان اهتمام داشته باشند، بیان کرد: با همه عزیزانی که دچار مشکل وخسارت شدند صمیمانه همدردی کرده و به خانواده‌های جان باختگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ضمن تشکر از مسئولان زحمتکش ونیروهای مردمی که به مصداق حدیث فوق به صورت جهادی به هموطنانمان خدمت رسانی می‌کنند، از عموم مردم تقاضای تلاش بیشتر جهت جبران خسارت‌ها وتسکین آلام مصیبت دیدگان و زیان دیدگان را خواستارم.

آیت الله حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: از درگاه خداوند متعال غفران جان باختگان وتسهیل امور و تسکین آلام مردم خسارت دیده را مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjj05.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما