يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : 75873
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

دولت نقدینگی موجود را در جهت رونق تولید بکار بگیرد

قم نيوز : عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بر لزوم بکارگیری نقدینگی موجود در کشور از سوی دولت در جهت رونق تولید ملی تاکید کرد.
دولت نقدینگی موجود را در جهت رونق تولید بکار بگیرد
دولت نقدینگی موجود را در جهت رونق تولید بکار بگیرد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن گرامیداشت آغاز سال 1398 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال"رونق تولید" نام گذاری شده است، ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانات آغاز سال و تبریک عید فرمودند، در حال حاضر اولویت و مساله فوری کشور، اقتصاد است و از این رو ایشان بر لزوم توجه به بایسته های رونق تولید در سال جاری تاکید فرمودند.

وی افزود: با توجه به افزایش مشکلات معیشتی مردم در سال گذشته به خصوص ماه های اخیر و نیز بیکاری بخش نسبتاً قابل توجهی از جمعیت فعال کشور ، نیاز است که در سال جدید با تقویت زیرساخت های بخش تولید، تحرک مناسبی را در عرصه اقتصادی ایجاد نموده و به خصوص مسئولان و دولتمردان حجم نقدینگی موجود در کشور را به سمت رونق تولید و حمایت از کسب و کار داخلی بکار بگیرند.

این اقتصاددان حوزوی همچنین گفت: البته تحول مطلوب در این عرصه نیازمند همدلی و همگرایی ، مردم ، دولت و بخش خصوصی و تعاونی است و این که هر کسی به عنوان یک ایرانی غیور و دلسوز، نقش خود را در این عرصه به درستی ایفا کند.

وی بیان داشت: همچنان معتقدم که ما باید به خصوص در شرایطی که دشمن ناجوانمردانه همه حربه های فشار و تحریم را علیه مردم ما به کار گرفته، به الزامات اقتصاد مقاومتی در مقام عمل توجه کنیم و دست از شعار دادن صرف برداشته و برنامه ها و سیاست هایی را مورد توجه قرار دهیم که ما را به اهداف مدنظر نزدیک تر سازد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtoea.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما