يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب : 75875
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون سپاه قم خبر داد:

رشد استقبال مردم قم از کاروان های خودروی شخصی راهیان نور

قم نيوز : معاون اردویی و راهیان نور سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم از افزایش قابل توجه حضور مردم قم در برنامه راهیان نور به خصوص در قالب کاروان های خودروی شخصی در نوروز امسال خبر داد.
رشد استقبال مردم قم از کاروان های خودروی شخصی راهیان نور
رشد استقبال مردم قم از کاروان های خودروی شخصی راهیان نور
به گزارش قم نیوز سرهنگ پاسدار ابوالفضل قدیری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از برکات عظیم فرهنگی و اجتماعی دوران دفاع مقدس همین برگزاری اردوهای راهیان نور است که امسال و سال گذشته به خصوص کاروان های خودرو شخصی با استقبال قابل توجه مردم همراه بوده است.

وی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور عمومی و نیز کاروان های خودرو شخصی از 24 اسفندماه سال 97 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی 98 به طول می انجامد.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه استان قم همچنین در خصوص آمار اعزام های دانش آموزی و دانشجویی استان نیز گفت: از زمان شروع سال تحصیلی تا اواخر آذرماه سال گذشته ، اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور انجام شده و حدود سه هزار دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که البته این روند به علت امتحانات مدارس در بازه زمانی اواخر آذر و دی ماه اعزام ها متوقف شد.

وی اضافه کرد : مجدداً از اوایل بهمن تا اواخر این ماه دانش آموزان پسر قمی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که جمعیت این عزیزان نیز حدود 3 هزار نفر بوده که از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به عمل آوردند.

قدیری همچنین ابراز داشت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته نیز اعزام کاروان های دانشجویی آغاز شد که تا 24 اسفندماه نیز ادامه داشت و مجموعاً بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان استان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbswbz.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما