يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 75887
منبع : خبرگزاری ايرنا

مدیرکل مدیریت بحران: دستگاه های امدادی قم در ایام نوروز آماده باش کامل هستند

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: با اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین سال جدید، تمام پیش بینی های لازم صورت گرفته و همه دستگاه های امدادی استان در این ایام در آماده باش کامل هستند.
دستگاه های امدادی قم در ایام نوروز آماده باش کامل هستند
دستگاه های امدادی قم در ایام نوروز آماده باش کامل هستند
به گزارش قم نیوز محسن اوروجی قم را یکی از مقصد های مهم مسافران و زائران نوروزی دانست و افزود: با توجه به اینکه همه ساله در این ایام قم میزبان تعداد زیادی از زائران است، از ماه ها قبل با استفاده از تجربه سال های گذشته پیش بینی های و برنامه های مختلفی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همه دستگاه های امدادی استان در طول ایام عید در آماده باش کامل هستند و در صورتی که شرایط خاصی در این ایام رخ دهد، سطح این آمادگی ها افزایش داده می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم افزود: به منظور اسکان اضطراری مسافران و زائران نوروزی در صورت بروز شرایط خاص جوی، تمام پیش بینی های لازم انجام شده و تمامی مراکز اقامتی، مدارس، سالن های ورزشی، سالن های مدیریت بحران و تمام اماکن مسقف قم برای اسکان آماده هستند و در این زمینه هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد.

اوروجی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم با نیروهای امدادی در مواقع اضطراری ادامه داد: همراهی و همکاری مردم با نیروهای امدادی به ویژه در مواقع اضطراری بسیار ضروری است و علاوه بر کاهش خسارت های احتمالی موجب سرعت در ادامدرسانی می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefv8f.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما