قم نيوز : تعامل نیروی انتظامی قم با اهالی رسانه، هر روز بدتر از دیروز می‌شود و این تعامل بد جلوی انتشار اخبار ناجا برای مردم را توسط رسانه‌ها سد کرده است.
دیدار فرمانده انتظامی کشور با مراجع بدون حضور عکاسان برگزار شد. دیدار سال گذشته با پوشش خبری گسترده عکاسان همراه بود.
دیدار فرمانده انتظامی کشور با مراجع بدون حضور عکاسان برگزار شد. دیدار سال گذشته با پوشش خبری گسترده عکاسان همراه بود.
به گزارش قم نیوز، در ابتدای هر سال سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور با سفر به قم به دیدار تعدادی از مراجع تقلید می رود تا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ، توصیه های این علمای بزرگ در راستای کاهش حوادث جاده ای و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای عموم مردم منعکس شود.

متاسفانه در سفر امسال سردار اشتری که صبح امروز انجام شد ، اطلاع رسانی از سوی نیروی انتظامی استان قم و کشور به خبرنگاران و عکاسان خبری صورت نگرفت ، این در حالی هست که سالهای قبل تعامل بسیار بهتری بین نیروی انتظامی و اهالی رسانه برقرار بود.

باید از مسئولان امر پرسید دلیل خصوصی برگزار شدن دیدارها چه بوده است؟

آیا سردار اشتری بر این امر تاکید داشتند و یا اینکه افرادی دیگری نخواسته اند خبرنگاران در این دیدارها حضور داشته باشند؟

متاسفانه در سالهای اخیر ارتباط نیروی انتظامی با اصحاب رسانه استان در شرایط قابل قبولی نبوده و اعتراضات خبرنگاران در این زمینه در آخرین نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم قبل از سال جدید بیان شده است که متأسفانه شاهد ادامه روند سابق هستیم.

یکی از مسئولان اطلاع رسانی نیروی انتظامی نیز در پیگیری عکاسان خبری از اینکه علت اطلاع ندادن به خبرنگاران برای پوشش خبری و تصویری دیدارهای سردار اشتری با مراجع چه بوده در پیامک کوتاهی نوشت: "دیدارها ناگهانی بوده است" که البته این پاسخ قانع کننده ای برای اصحاب رسانه نیست چرا که هماهنگی برای دیدارها حداقل روز قبل صورت می گیرد.

انتظار اهالی رسانه از مسئولان به خصوص نهاد خدمتگذاری مانند نیروی انتظامی آن است که خبرنگاران را بازوی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خود بدانند و تعامل بهتری با این قشر داشته باشند.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcdkj05.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما