قم نيوز : امام جمعه قم با بیان اینکه خدمات نوروزی مدیریت شهری هر سال بهبود پیدا کرده است گفت: امکاناتی که امروز در شهر مشاهده می‌کنیم قطعا در گذشته نبوده و روز به روز شرایط بهتر می‌شود و باید مردم، دولت و مسوولان بیشتر همت کنند و امکانات بیشتری در اختیار زائرین قرار دهند.
خدمات نوروزی مدیریت شهری هر سال بهبود پیدا کرده است/رضایت‌مندی مردم از وضعیت استراحت‌گاه‌های نوروزی
خدمات نوروزی مدیریت شهری هر سال بهبود پیدا کرده است/رضایت‌مندی مردم از وضعیت استراحت‌گاه‌های نوروزی
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در حاشیه بازدید از استراحت‌گاه فدک و ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم، با اشاره به اقدامات شهرداری در قالب ستادهای خدمات رسانی نوروزی اظهار کرد: وجود نیروهایی که مومن باشند به خدمتی که انجام می‌دهند یک ظرفیت برای شهرداری است؛ دو ویژگی در قم عجین شده، اولا که این شهر حرم اهل‌بیت(ع) است که خادمان شهر خادمان حرم محسوب می‌شوند و دوم اینکه مردمی که برای زیارت به این شهر وارد می‌شوند فرصتی برای خدمت مقدس برای نیروهای مدیریت شهری فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات نوروزی مدیریت شهری هر سال بهبود پیدا کرده است تصریح کرد: امکاناتی که امروز در شهر مشاهده می‌کنیم قطعا در گذشته نبوده و روز به روز شرایط بهتر می‌شود و باید مردم، دولت و مسوولان بیشتر همت کنند و امکانات بیشتری در اختیار زائرین قرار دهند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه هرچه امکانات در شهر بیشتر باشد ماندگاری زائر نیز بیشتر خواهد شد خاطرنشان کرد: همراه با این افزایش ماندگاری نیاز به کار فرهنگی بیش از پیش نمایان می‌شود که به نوعی سوغات شهر قم است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در فضاهای استراحت‌گاهی نوروزی تخصص خود را می‌خواهد گفت: نیاز است که شهرداری در این زمینه جدی‌تر وارد شده و از نیروهای تخصصی این زمینه هم استفاده کند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به وضعیت اسکان در استراحت‌گاه‌های نوروزی شهر قم گفت: تا جایی که با مردم گفت‌وگو کردیم رضایت‌مندی وجود داشت؛ ما ضمن اینکه باید خدمات مناسبی به زائرین ارائه دهیم در یک رقابت با دیگر شهرها هم هستیم و باید دستگاه‌های متولی بدانند که کسانی که به قم می‌آیند باید به نوعی بر رقابت‌ها مراقبت هم دارند و خدمات را ارزیابی میکنند.

وی اضافه کرد: در همه شهرها خدمات عامی ارائه می‌شود اما شهر قم یک خدمات ویژه‌ای هم نیاز دارد و باید دست به دست هم داده تا سوغات معنوی این شهر هم به زائرین عرضه شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg779u.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما