يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 75899
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله صافی گلپایگانی: موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخار است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخار است، گفت: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند به ثواب بیشتری می‌رسند.
موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخار است
موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخار است
به گزارش قم نیوز آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه توفیق می‌خواهم و امیدوارم که در این راهی که دارید و خدماتی که به دین اسلام انجام می‌دهید موفق باشید و اسباب رضایت امام زمان (عج) را فراهم کنید.

وی با بیان اینکه موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخارآمیز است، اضافه کرد: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند به ثواب بیشتری می‌رسند.

این مرجع تقلید بیان کرد: باید بندگان خدا را از خود راضی کنیم تا مقاصد بزرگ دینی و اسلامی برقرار شود به همین علت بنده از موفقیت‌های نیروی انتظامی خوشحال هستم.

وی ادامه داد: ما همه در حقیقت پلیس هستیم و من نیز پلیس هستم و افتخار می‌کنم و انشاالله روز به روز زمینه پیشرفت مملکت و عظمت دین و اسلام و رضای امام زمان (عج) بیشتر فراهم شود که این اسباب خوشحالی است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی خوش‌بین هستند، گفت: وقتی نیت خیر باشد و همه در راه خیر قدم بردارند مشکلات مرتفع می‌شود که این نیز خواسته اصلی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه بدون پلیس شاهد ناامنی‌های متفاوت در کشور خواهیم بود، گفت: امیدواریم همچنان با عنایت امام زمان (عج) نیروی انتظامی بتواند به قله‌های موفقیت بیشتری برسد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی اضافه کرد: بنده از حادثه سیل گلستان بسیار متأثر شدم؛ کسانی که در مسند کار هستند باید مقید به خدمت باشند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم کم‌تر شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchw6nq.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما