دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب : 75902
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله وحید خراسانی: نیروهای پلیس قدر و جایگاه خود را بدانند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی مأموریت خطیر تأمین امنیت را عهده دار است و باید قدر و جایگاه خود را بداند.
نیروهای پلیس قدر و جایگاه خود را بدانند
نیروهای پلیس قدر و جایگاه خود را بدانند
به گزارش قم نیوز آیت الله وحید خراسانی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت نیروی انتظامی هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی مأموریت خطیر تأمین امنیت را عهده دار است، نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند.

وی خطاب به فرمانده ناجا و کارکنان پلیس گفت: همت شما بسیار ستودنی است و بنده دعاگوی شما هستم و به شما سفارش می‌کنم هر روز قرآن بخوانید، انشاء الله خداوند شما را که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنید حفظ کند.


آماده‌باش بیش از ۳۰۰ هزار نیروی پلیس در ایام نوروز

سردار حسین اشتری در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، حلول سال نو و ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی، نهادی خدمتگزار به مردم است و این مهم را توفیق می‌داند.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای پلیس در ایام نوروز افزود: در این ایام بیش از ۳۰۰ هزار نیروی پلیس اعم از فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان وظیفه در خدمت و کنار مردم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بحمدالله با تلاش آحاد همکارانم شاهد کاهش تصادفات و جرایم در روزهای نخست نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

سردار اشتری با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریتی نیروی انتظامی مطرح کرد: سال گذشته را با اجرای مأموریت‌های متنوعی پشت سر گذاشتیم که مهم‌ترین آن مأموریت بزرگ اربعین بود به طوری که بیش از ۲ میلیون زائر به کربلا اعزام شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccioqm.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما