دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 75915
منبع : خبرگزاری فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم: جمع آوری کمکهای مردمی ویژه سیل زدگان استانهای شمالی

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: جمعیت هلال احمر استان قم کمکهای مردمی را برای سیل زدگان جمع آوری می کنند.
جمع آوری کمکهای مردمی ویژه سیل زدگان استانهای شمالی
جمع آوری کمکهای مردمی ویژه سیل زدگان استانهای شمالی
به گزارش قم نیوز محمد گل فشان اظهار کرد: در راستای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده است.

وی بیان کرد: با توجه اینکه هلال احمر یکی از متولیان امداد و نجات و رسیدگی به امور آسیب دیدگان در حوادث است، به عنوان بهترین مرجع معتمد مردم در جمع آوری کمک های نقدی و غیره نقدی در همه استان ها اقدام به این امر کرده است.

وی با اشاره به  اینکه عمده نیازمندی آسیب دیدگان، چادر، پتو، لباس و بسته های غذایی، کنسرو و آب معدنی است گفت: در پی حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران، شماره کارت بانک رفاه: ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر و واریز از طریق موبایل: ۷۸۰۱۱۲# هلال احمر آماده دریافت کمک های مردمی برای امدادرسانی به سیل زدگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: تاکنون یک تیم امدادی به همراه 500 بسته غذایی 72 ساعته از هلال احمر قم به مناطق سیل زده ارسال شده است.

گفتنی است حساب رسمی مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت کلیه دستگاههای ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت و گزارش آن نیز در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی می رسد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgny9u.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما