سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 75937
منبع : خبرگزاری ايرنا

تصادف های منجر به فوت درقم 30 درصد کاهش یافت

قم نيوز : رئیس پلیس راه قم گفت: تصادف های منجر به فوت و جرح از 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، در محورهای مواصلاتی این استان 30 درصد کاهش یافته است.
تصادف های منجر به فوت درقم 30 درصد کاهش یافت
تصادف های منجر به فوت درقم 30 درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی افزود: در این ایام سه فقره تصادف منجربه فوت در محورهای مواصلاتی قم رخ داد که 2 تن در محل حادثه و یک تن در بیمارستان جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه قم با همه توان و استفاده از تمامی ظرفیت های خود در محورهای مواصلاتی استان برای کنترل ترافیک حضور دارند، از رانندگان خواست با توجه به بارش باران که از شب گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه دارد و لغزنده بودن جاده ها، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب خودداری کرده و با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، ادامه مسیر دهند. 

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک در آزادراه های قم - تهران، قم - کاشان و قم - اراک، نیمه سنگین و روان است گفت: ترافیک در جاده قدیم قم - تهران، آزادراه قم - گرمسار و مسیرهای منتهی به بخش ها و روستاهای قم عادی و روان است. 

وی اضافه کرد: در محورهای فردو و فوجرد شاهد بارش برف هستیم که به رانندگان توصیه می کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا انشالله شاهد حوادث جاده ای نباشیم. 

پناهی در ادامه با اشاره به این که از 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه امسال، حدود یک میلیون و 550 هزار خودرو وارد استان شده است افزود: سه میلیون و 800 هزار تردد در محورهای مواصلاتی قم انجام شده است که نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش تردد به ثبت رسیده است. 

وی پرتردد ترین محور در استان را آزادراه قم - تهران ذکر کرد و گفت: آزادراه های قم - کاشان، قم - اراک و قم - گرمسار در رده های بعدی قرار دارند. 

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد. قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0on0.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما