سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 75971
منبع : خبرگزاری ايرنا

ترافیک در جاده های قم نیمه سنگین و روان است

قم نيوز : رئیس پلیس راه قم گفت: ترافیک در همه راه های مواصلاتی استان نیمه سنگین و روان است و با وجود بارش های اخیر، آمد و شد در آنها جریان دارد.
ترافیک در جاده های قم نیمه سنگین و روان است
ترافیک در جاده های قم نیمه سنگین و روان است
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی افزود: به دلیل باراش باران، محورهای مواصلاتی قم لغزنده است و با توجه به شرایط جوی، از مردم می خواهیم تا حد امکان از سفر های غیرضروری خودداری کنند و در صورت حضور در جاده ها وسایل ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همه راه های استان قم باز است و تنها امکان دارد در منطقه سد کبار به منظور پیشگیری از وقوع حادثه ناشی از سر ریز آب سد، محدودیت های ترافیکی اعمال شود که در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

بارندگی که از یک شنبه شب در قم آغاز شده تا روز ششم فروردین ماه ادامه دارد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی این استان، بارش در برخی ساعت ها در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

سد قدیمی کبار در دشت کبار در نزدیکی زنبورک روستای خورآباد از توابع بخش کهک قم قرار دارد. 

بخش کهک درجنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم 30 کیلومتر است، این بخش دارای 2 دهستان کهک و فردو و 18 روستا می باشد.

به گفته محسن اروجی، مدیرکل مدیریت بحران قم، آب از سد کبار سرریز کرده است اما این مساله جای هیچ گونه نگرانی ندارد و همه چیز تحت کنترل می باشد و آب سرریز شده در مسیر طبیعی رودخانه های پایین دست قم به مسیر حرکت خود ادامه می دهد.

رئیس پلیس راه قم در ادامه با اشاره به این که در 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در قم رخ نداده است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس در 25 اسفندماه سال گذشته تا کنون سه مورد تصادف منجر به فوت در راه های مواصلاتی استان رخ داده است که همه آن ها به دلیل واژگونی خودرو و خروج از جاده بوده است.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciz3ay.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما