شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 76096
منبع : خبرگزاری مهر
جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

تلفات جاده ای در قم ۲۵ درصد کاهش یافت/ترافیک روان در محورهای قم

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در حوزه ترافیک با همکاری سازمان‌های امدادی در محورهای مواصلاتی و در شهر قم شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای و کاهش ۲۰ درصدی آمار مصدومان هستیم.
تلفات جاده ای در قم ۲۵ درصد کاهش یافت/ترافیک روان در محورهای قم
تلفات جاده ای در قم ۲۵ درصد کاهش یافت/ترافیک روان در محورهای قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: برای تأمین امنیت پایدار برای مردم قم، زائران و مسافران نوروزی که در این ایام در محورهای مواصلاتی استان تردد دارند در بخش‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی اقدامات خوبی انجام شده و همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در کنار پلیس قرار گرفته و تا کنون با همدلی و هم افزایی، خدمت رسانی خوبی را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: جرایم مرتبط با سرقت که دغدغه‌هایی را نیز برای مسئولان، شهروندان و مسافران ایجاد کرده بود با اقدامات مؤثر پلیس استان و همکاری خوب مردم مهار شده و روند کنترل آن ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در حوزه ترافیک نیز با همکاری سازمان‌های امدادی در محورهای مواصلاتی و به ویژه در سطح شهر مقدس قم شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای و کاهش ۲۰ درصدی آمار مصدومان هستیم.

وی بیان داشت: امیدوارم با برنامه‌ریزی و تصمیم گیری های خوبی که به صورت روزانه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است و کارها به لحظه رصد، اجرایی و مأموریتی می‌شود، شاهد روند مطلوب اقدامات پلیس و همکاری سایر مسئولان استانی در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران باشیم.

سرهنگ درویشی ابراز داشت: در رابطه با شبکه‌های مواد مخدر که در این ایام فرصتی برای فعالیت می‌یابند، خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۳ نفر خرده فروش دستگیر و بیش از ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و تلاش می‌کنیم در همه زمینه‌ها به ویژه وقوع سرقت، تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر، ترافیک و تصادفات و در نهایت هرگونه پدیده ناامنی که در سطح استان برای مردم و زائران دغدغه ایجاد کند، کنترل کنیم.

وی گفت: با تلاش همکاران من در پلیس راه استان، تمامی محورهای مواصلاتی استان بار ترافیکی سبک تری دارند و سعی ما بر این است که به لحظه مشکلات و موانع احتمالی را برطرف کنیم و امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ایامی خوش و بی خطر برای مردم و مسافران باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در پایان تصریح کرد: پلیس امروز هوشمند و آینده نگر بوده و تلاش می‌کند همه فعالیت‌ها و اقداماتش با برنامه‌ریزی و اصولی انجام شود تا به نوعی امنیت پایدار را برای مردم فراهم سازد و مردم دغدغه‌ای در حوزه امنیت نداشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-vnq.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما