چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 76209
منبع : خبرگزاری تسنیم

۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از سهمیه ۹۰۰ میلیارد تومانی استان از تسهیلات رونق تولید تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت و پیش‌بینی می‌شود رقم پرداختی‌های قم در سال مالی امسال از مرز ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کند.
۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت می‌شود
۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی اظهار داشت: احیای واحدهای راکد و تعطیل صنعتی استان در اولویت مباحث اقتصادی و تولیدی قم در سال 98 قرار دارد.

وی با اشاره به روند حمایت‌های تسهیلاتی استان از واحدهای صنعتی و تولیدی افزود: جلوگیری از بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی مهم‌ترین اولویت استان در مسئله رونق تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر اهمیت مسئله رونق تولید گفت: بارونق تولید و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و تولیدی بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و بیکاری در سطح جامعه حل می‌شود.

سیجانی افزایش تولید صادرات محور را از رویکردهای مهم استان در سال 98 دانست و تأکید کرد: یکی از جلوه‌های اصلی رونق تولید و حمایت از کالاهای صادرات محور، ارزآوری و حل شدن بخشی از مشکلات کشور در این حوزه مهم است.

وی با بیان رقم اعتبارات پرداخت‌شده در قالب تسهیلات رونق تولید در قم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال مالی امسال بیش از 750 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سه بخش صنعت، جهاد و گردشگری پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: سهمیه امسال قم از تسهیلات رونق تولید 900 میلیارد تومان است اما با توجه به روند پرداخت‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی امسال وانت‌های خردادماه بیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی، کشاورزی و بخش گردشگری استان پرداخت شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnx05.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما