جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : 76239
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مالزی شعبه "مرکز برتری حلال" را در بوسنی افتتاح می کند 

قم نيوز : معاون نخست وزیر مالزی در اجلاس جهانی حلال ۲۰۱۹ اعلام کرد که نخستین شعبه بین المللی «مرکز برتری حلال» را در بوسنی افتتاح کرده و از آنجا نیز مراکزی را در نقاط مختلف جهان فعال خواهند ساخت.
مالزی شعبه "مرکز برتری حلال" را در بوسنی افتتاح می کند 
مالزی شعبه "مرکز برتری حلال" را در بوسنی افتتاح می کند 
به گزارش قم نیوز دکتر عزیزه اسماعیل معاون نخست وزیر مالزی اعلام کرد که دولت قصد دارد فعالیت های حلال را در سطح جهانی افزایش داده و در همین راستا  نیز تا پایان ماه جاری «مرکز برتری حلال» نخستین شعبه خود را در خارج از این کشور و در کشور بوسنی افتتاح خواهد کرد.

وی گفت که این مرکز برنامه های توسعه ظرفیت حلال، آموزش و تربیت را برای صنایع در راستای گرفتن گواهینامه حلال فراهم خواهد ساخت.

وی در گفته هایش در اجلاس جهانی حلال که روز گذشته برگزار شد گفت: این مرکز همچنین به زودی در نقاط دیگر جهان نیز شعباتی خواهد زد.

دکتر عزیزه گفت که دوست دارد ببیند شرکت های مسلمان بیشتری به ویژه در میان نسل جوان، از سکوهای دیجیتال برای ارتقاء محصولات و خدمات حلال استفاده می کنند.

وی اشاره کرد که نرم افزارهای گوشی های همراه، هوش مصنوعی، رباتیک و اختراعات نوآورانه می تواند برای ارتقاء اکوسیستم جهانی حلال استفاده شوند و گفت: مسلمانان نیز باید با دیگر نقش آفرینان جهانی در انقلاب دیجیتالی همراه باشند و بتوانند از این سکوها برای نشان دادن راه زندگی اسلامی که برای همه شایسته و مناسب است استفاده کنند.

در اجلاس مذکور جوایزی از سوی وزارتخانه دولتی به اعضای رسانه ای حلال در بخش های مختلف ارائه شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyx9u.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما